כ-3,000 איש צפויים להגיע לימי המיון שיקבעו את נבחרת מרוצי הפורמולה של ישראל. מדובר בכמות נכבדת של משתתפים שאף הפתיעה את מארגני האירוע. כל אחד מהם שילם 333 שקלים שתמורתם הוא יבחן במספר פרמטרים, כגון: שליטה ברכב (ג'ימקאנה), סימולטור נהיגה, כושר גופני ועוד. בתום שלב המיון שהחל אתמול (יום א') במכון וינגייט וימשך עד ה-25 בספטמבר, תגובש נבחרת הפורמולה של ישראל.
נבחרת זו תמנה 50 נהגים אשר ימשיכו לשלב הבא של אימונים וסדנאות נהיגה וכן קורס בן שבוע באקדמיה הבינלאומית לנהיגה ספורטיבית בצרפת. אנשי BBM, חברת ההפקות המארגנת את האירוע, מספרים כי בסיום הקורס יקבלו הבוגרים רישיון בינלאומי לנהיגת מירוצים מטעם ה-FIA ורישיון נהיגה ספורטיבית מטעם משרד הספורט הישראלי.

לדברי BBM, לאחר אישור החוק המוטורי "הבשילו" התנאים וההליכים הבירוקרטים, לעריכת מרוץ בישראל. וכעת הם נמצאים בישורת האחרונה כשמאחוריהם תמיכה של הרשות לנהיגה ספורטיבית, משרד הספורט, משרד התיירות, המשרד לפיתוח הנגב והגליל ועיריית אילת.

כזכור, בראשון ובשני בדצמבר יערכו באילת זוג מרוצי מכוניות בקטגוריית פורמולה רנו. לצורך כך הוכן מסלול באורך של 1,300 מטר וברוחב של 9 מטר בשטח התפעולי שבנמל אילת. מ-BBM מציינים כי הכל נסלל ונבנה בהתאם לתקני התאחדות המרוצים הבינלאומית, FIA והוא לא רק ישרת את מרוץ הפורמולה המדובר כי אם גם אירועי ספורט מוטורי נוספים כגון: דריפטינג, קארטינג, מרוצי אופנועים וכו'. להערכתם בין 6,000 ל-10,000 איש יגיעו לצפות באקשן במהלך חודש דצמבר כשבהמשך הם מתכננים לערוך במסלול קורסי נהיגה במכוניות הפורמולה.

מחיר כרטיס למופע אחד: 380 שקל למבוגר ו-280 שקל לילד (מגיל 2-12). מחיר כרטיס לשני מופעים: 650 שקל למבוגר ו-450 שקל לילד.