מזראטי קובנג
מזראטי מציגה: קובנג (Kubang), רכב השטח הראשון בתולדות המותג. מי שמתמחה בעיקר במכוניות ספורט יוקרתיות ובמכונית הסדאן המצליחה קוואטרופורטה, תרחיב את פעילותה ותתחרה בפורשה קאיין באמצעות רכב שטח ראשון מתוצרתה. הרכב החדש יתבסס על פלטפורמת ג'יפ גרנד צ'ירוקי (שבאופן מעניין משמש גם את מרצדס M קלאס החדש), ויעבור שורה של שדרוגים ושיפורים על-ידי מהנדסי מזראטי. השם, אגב, כבר שימש את מזראטי בעבר: בשנת 2003 היצרנית הציגה רכב שטח לתצוגה באותו שם, אך בעידן טרום הקאיין (והמיזוג עם קרייזלר) הוחלט לבסוף לבטל את הפרויקט.
האיטלקים מבטיחים כי לקובנג יהיו מאפייני מזראטי, שתמציתם "חווית נהיגה מרוממת ואווירה יוקרתית", כך על-פי הודעה לעיתונות שפורסמה. רכב הפנאי ישתמש במנוע מזראטי (ככל הנראה יחידת V8 מהארסנל הקיים) ויקבל מתלים, בלמים ומאפייני ביצועים וניהוג יחודיים. כפי שניתן להתרשם בתמונות של רכב התצוגה, שצפוי להיות כמעט זהה לדגם הסדרתי, הקובנג לא דומה כלל לתורם הפלטפורמה או לתאומו השני, מרצדס M קלאס.
מזראטי לא מפרסמת מפרט טכני כלשהו לגבי הרכב החדש, למעט שהוא יצויד בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. פרטים נוספים צפויים בשנה הבאה, אז הקובנג צפוי להיחשף בגרסה סדרתית. עדיין לא ידוע אם השיווק יחל בשנה הבאה או ב-2013, אך מה שבטוח הוא שהיבואנית החדשה של מזראטי, חברת "אוטו איטליה", תייבא אותו לישראל. כאן הוא יתמודד, כמו ביתר העולם, בקאיין המצליח.