יגואר C-X16
יגואר תציג בתערוכת פרנקפורט מכונית תצוגה בשם C-X16, קדימון לדגם סדרתי חדש שצפוי בעוד מעט יותר משנה. מדובר במכונית ספורט דו-מושבית קטנה (המכונית הקטנה ביותר של יגואר מאז 1954), עם מנוע קדמי והנעה אחורית. גרסת התצוגה מצוידת בהנעת כלאיים, כאשר המנוע החשמלי נועד בעיקר לשיפור הביצועים, אך גם לחסכון בדלק.
ה-C-X16 משלבת אלמנטים ממכוניות יגואר קיימות, כולל ה-XF וה-XK, אך נהנית גם מדימיון נכבד לאסטון מרטין V8 ונטאז'. עיצובה מציג את נוסחת מכוניות הספורט הקלאסית של תא מנוע ארוך יחסית ותא נוסעים קרוב לגלגלים האחוריים, עם חלק אחורי קצר. היא מצוידת במרכב אלומיניום ובחלוקת משקל מושלמת בין הסרנים, כך על-פי יגואר.
צילום: מנהל
מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא יחידת V6 עם מגדש על בנפח 3.0 ליטר, שמספקת 380 כ"ס ו-45.8 קג"מ. למנוע הבנזין מצטרף מנוע חשמלי עם 95 כ"ס ו-23.9 קג"מ, ויחד הם יציעו ביצועים מצוינים: 4.4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, 300 מרביים ומיאוץ מ-80 ל-120 קמ"ש בתוך 2.1 שניות בלבד. כל זאת לצד רמת פליטת פחמן דו-חמצני נמוכה יחסית של 165 גרם לק"מ בממוצע, המצביעה על תצרוכת דלק דומה למשפחתית 1.6 אוטומטית.
ה-C-X16 היא כאמור מכונית קטנה יחסית במונחי יגואר, עם אורך כללי של 444.5 ס"מ, רוחב של 205 ס"מ, גובה של 130 ס"מ ובסיס גלגלים של 262 ס"מ. נתונים אלה צפויים להישמר בדגם הסדרתי, וכך גם העיצוב הכללי ומנוע הבנזין. בשלב זה לא ברור אם גרסת הכלאיים תוצע אף היא בייצור סדרתי.