יונדאי i30 החדשה
יונדאי תציג בתערוכת פרנקפורט את הדור השני של ה-i30, ככל הנראה המכונית החשובה ביותר שלה בשוק האירופי. יונדאי i30 הייתה הראשונה שהציגה את שיטת השמות האלפאנומרית של היצרנית באירופה, והייתה חוד החנית במהלך החדירה של יונדאי ליבשת. המכונית הזו אחראית גם להצלחה המרשימה של יונדאי בישראל, בימים בהם לקוריאנים לא הייתה משפחתית סדאן, והיא מכונית ההאצ'בק הנמכרת ביותר בישראל בפער משמעותי. הדור החדש יגיע לישראל ברבעון השני של 2012, ויצטרף לגרסת הסדאן שהושקה לאחרונה, יונדאי i35. בהמשך השנה תוצע גם גרסת סטיישן, שתחליף את יונדאי i30cw.
כפי שניתן היה להתרשם כבר באיור שפורסם לפני שבועות ספורים, יונדאי i30 החדשה מאמצת את שפת העיצוב העדכנית של יונדאי, המכונה "פסל זורם". זה אומר כי עיצובה מודרני וייחודי מבעבר, עם קווים עגלגלים ושריריים יותר ודימיון רב ליונדאי i35 ו-i40 החדשות.
יונדאי לא מפרסמת מפרט טכני כלשהו של המכונית החדשה, אך היא צפויה להמשיך ולהימכר עם מנוע 1.6 ליטר (הפעם עם 132 כ"ס) ותיבת שישה הילוכים אוטומטית (במקום ארבעה). פרטים נוספים על הדגם החדש צפויים בתערוכת פרנקפורט בשבוע הבא, אז היא תערוך את הופעת הבכורה העולמית שלה בפני קהל.