מרצדס B קלאס החדשה
בראשית חודש יולי פרסמנו את המפרט הטכני, לאחר מכן תמונות פנים ראשונות, וכעת מגיע תורן של תמונות המרכב. מרצדס מפרסמת סוף-סוף את התמונות הרשמיות של ה-B קלאס החדשה, דור שני למכונית הקטנה ביותר של היצרנית מלבד ה-A קלאס. היא מבוססת על פלטפורמה חדשה, ומבטיחה יותר מרווח, נוחות וביצועים, לצד תצרוכת דלק נמוכה מבעבר. היא תוצג בתערוכת פרנקפורט בספטמבר.
מהתמונות ניתן להתרשם שמרצדס אימצה קווי מתאר דינמיים ומודרניים בהרבה מבעבר. את המשטחים החלקים והעיצוב הקופסתי, מחליפים קווים דמויי גלים, שמזכירים במידה מסוימת פרטי עיצוב של מאזדה 5. העיצוב רומז גם על ה-A קלאס הבאה, שבניגוד ל-B קלאס אינה משווקת בישראל, מה שעשוי להשתנות עם השקת הדור הבא.
המיקרוואן החדש של מרצדס גדול מקודמו בתשעה ס"מ, רחב בס"מ וחצי אך נמוך מבעבר בארבעה וחצי ס"מ. הוא יהיה אווירודינמי יותר משמעותית, עם מקדם גרר נמוך של 0.26Cd, ויצויד במנועי טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר (עם 122 או 156 כ"ס). בנוסף יוצעו מנועי דיזל בנפח 1.8 ליטר עם 109 או 136 כ"ס. ה-B קלאס החדש צפוי להגיע לייצור מיד אחרי תערוכת פרנקפורט, ולאולמות התצוגה באירופה בנובמבר. לישראל הוא צפוי להגיע לכל המאוחר בראשית שנה הבאה.