סופה 3ישראל כבר מזמן ויתרה על החלום להפוך ליצרנית מכוניות, ובכל זאת גם אירועים איזוטרים הקשורים לתעשיית הרכב המקומית נוטים לחמם לנו את הלב. וכך חגגו היום במפעל הוותיק של תעשיות רכב נצרת את מסירת הסופה 3 הראשון לצה"ל. באופן קצת מבלבל, הרכב החדש כבר נמצא בידי צה"ל מספר חודשים. אבל זה, מסבירים במפעל, רק בגלל הליך ההרצה, הבחינה והניסוי של רכבי השטח החדשים. עם זאת, הרכב שנמסר היום הוא הראשון בדיגום של ג'יפ מפקדים. בתעשיות רכב נצרת מספרים שמאה כלי רכב ראשונים כבר יוצרו, כאשר מתוכם רבים יוצאו לחו"ל.

בניגוד לסופה 2, שבפיתוחו היה למפעל המקומי חלק נכבד יותר, הדגם החדש נשען למעשה על ניסיון של ג'יפ ליצור רכב עולמי לשימושים צבאיים. הרכב, שמכונה J8 ואשר מבוסס על הרנגלר החדש, נוטש את קפיצי הסליל האחוריים של הסופה 2 וחוזר לקפיצי עלים. הוא מצויד במנוע 2.8 ליטר טורבו-דיזל שמייצר 156 כ"ס ומשודך לתיבת חמישה הילוכים אוטומטית. צה"ל יקבל בשנתיים הקרובות 500 כלי רכב כאלה.

מעניין לציין שמאז 1952 יוצרו בארץ 40,500 מדגמי הסופה. המפעל בנצרת, שם מיוצר הסופה 3, כבר הרכיב מאז הקמתו ב-1965 כ-90,000 כלי רכב, בהם גם מכוניות נוסעים כמו פורד אסקורט.