ביואיק ריגל (למעלה) ותאומתה, אופל אינסיגניהחברת יוניברסל מוטורס ישראל (UMI), יבואנית ביואיק, מתכוונים להמשיך ולחזק השנה את המותג, והקלף הבא שלהם עתיד להיות הריגל (Regal) החדשה. המהלך הזה יוצא בימים אלה לדרך, כאשר ביואיק ריגל ריגל ראשונה נחתה בארץ לצורכי תקינה והכרות, ולקראת תחילת השיווק בסוף השנה. מדובר במכונית זולה יותר מביואיק לה-קרוס, והבאתה תאפשר לביואיק להיכנס לראשונה בשנים האחרונות לקטגוריה תחרותית יותר של השוק. זה עשוי לשפר משמעותית את מכירות המותג בארץ.

למי שאינו מכיר את הריגל, נציין כי מדובר באחות כמעט תאומה של אופל אינסיגניה, המיועדת לשוק האמריקני. הריגל שנחתה בארץ מצוידת במנוע 2.4 ליטר של ג'נרל מוטורס אותו פגשנו כבר בלה-קרוס ובשברולט מאליבו וקפטיבה. כאן הוא ייצר 182 כ"ס, וישודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית.
ב-UMI סיפרו לנו בעבר שהריגל תהיה יקרה יותר מאשר אופל אינסיגניה, אך גם מאובזרת יותר משמעותית. מחירה צפוי לעמוד על בין 175,000 ל-200,000 שקל. ביבואנית מתכוונים לשווק גם את גרסת הטורבו של המכונית, עם מנוע 2.0 ליטר שמייצר 220 כ"ס (דומה לזה שבאופל אינסיגניה). בהמשך צפויה ביואיק להציע בישראל ככל הנראה גם את גרסת ה-GS, שמנוע הטורבו-V6 שלה מייצר 270 כ"ס.