סיטרואן סי-זירובעוד מיצובישי כבר עורכת הדגמות לגופים שונים של המכונית החשמלית הקטנה שלה, ה-i-MiEV, בחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן, מתלבטים לגבי אפשרויות השיווק של התאומות החשמליות שלהם. מדובר בפיג'ו איון (iOn) ובסיטרואן סי-זירו (C-Zero), תאומות כמעט זהות שמיוצרות על-ידי מיצובישי וכמעט זהות גם ל-i-MiEV.

בלובינסקי כבר סיפרו לנו בעבר שמחיר המכוניות החשמליות שלהן עלול להיות יקר, ולנוע סביב 200,000 שקל. כך שהם מחפשים פתרון לשיווקן בישראל, כשאחד הרעיונות שנשקלים הוא להפריד בין מכירת המכונית לבין מכירת המצברים. כך ירכוש הלקוח את הרכב במחיר מסוים, כאשר המצברים יימכרו בתוכנית תשלומים לטווח ארוך, כעשר שנים. באופן זה ניתן יהיה לשווק את המכונית הקטנה במחיר הגיוני, שיכול להיות אפילו זול מ-100,000 שקל, כאשר התשלומים על המצבר יהיו אף הם נמוכים.