רנו מגאן RS טרופי
רנו מציגה מהדורה מיוחדת למגאן RS, הגרסה הספורטיבית של המשפחתית הקומפקטית. הגרסה החדשה תכונה טרופי (Trophy, פרס), ותציע תוספת כוח ושינויי עיצוב קלים לעומת RS רגילה. היא גם תיוצר במספר יחידות מוגבל: 500 בלבד. זאת בניגוד לטרופי הקודמת, שהוצגה במרץ 2005 וכללה כיול מתלים משודרג, אך מנוע ללא שינויים (2.0 ליטר, 225 כ"ס).
ה-RS טרופי מצוידת באותו מנוע 2.0 ליטר טורבו כמו הגרסה הרגילה, אך עם 265 כ"ס לעומת 250 ו-36.7 קג"מ לעומת 34.6. התוספת הזו מאפשרת מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.0 שניות (לעומת 6.1), ומהירות מרבית של 254 קמ"ש לעומת 250 בדגם הרגיל. מבחינת עיצוב אין שינויים דרמטיים, למעט מדבקות 'Trophy', חישוקי "19 בשחור-אדום ותג ממוספר בתא הנוסעים.
רנו מגאן RS טרופי חוזרת עם 265 כ
צילום: מנהל
הטרופי עושה שימוש בשלדת הקאפ (Cup, גביע), שמוצעת גם ב-RS בישראל. שלדה זו כוללת מתלים ממוקדי נהיגה ספורטיבית (יותר) ודיפרנציאל מוגבל החלקה. הקאפ נמכרת בישראל במחיר של 239,000 שקל, 14,000 יותר ממגאן RS רגילה. נוכח הצלחתן המוגבלת מאוד של גרסאות אלה בישראל, נראה שסיכוייה של הטרופי לנחות כאן קלושים למדי.