פורמולה 1 טורקיה. פרארי חוזרת לתמונה, או לפחות נדחקת לדוכן המנצחים
קבוצת רד-בול השיגה ניצחון כפול במירוץ הגרנד-פרי הטורקי, כאשר אלוף העולם סבסטיאן פטל רושם ניצחון שלישי העונה ומרק וובר זוכה במקום השני. היא הוכיחה בכך שההפסד למקלארן בסין היה שיהוק קל ושהיא עדיין הקבוצה המובילה בזירה.

קרקס הגרנד פרי חזר לאירופה, לכבוד המירוץ הרביעי העונה. ופטל שזינק מהעמדה הבכירה, הוביל לאורך כל הדרך וללא סיכון ממשי. מאחוריו התאפיין המירוץ בקרבות מעניינים, שוב תודות לצמיגים בעלי אורך החיים המוגבל (וטקטיקת החלפתם) והכנף האחורית המתכוונת שמסייעת ליצור עקיפות.
אחד הקרבות המרתקים היה על המקום השני, עליו נאבקו לאורך רוב המירוץ פרננדו אלונסו, ו-וובר ששש הקפות לסיום הצליח לעקוף את נהגה של פרארי. גם כך, היה זה הישג מצוין לאלונסו, שלראשונה העונה הגיע לשלישייה הראשונה וסימן שיפור בפרארי. רביעי סיים המילטון, שהצליח לחלוף על פני בן קבוצתו ג'נסן באטון בשלבי הסיום, אחרי שזה האחרון הימר על שלוש החלפות צמיגים מול ארבע לכל השאר.
גם ניקו רוזברג במרצדס שפתח היטב (עלה למקום השני בזינוק), אך הדרדר לאחור בהמשך, הצליח לעבור את באטון שסיים לבסוף שישי. שביעי ושמיני סיימו בהתאמה צמד נהגי רנו, ניק היידפילד ו-ויטאלי פטרוב. סבסטיאן בואמי (טורו רוסו) וקאמוי קוביאשי (סאובר) חתמו את רשימת מקבלי הנקודות.
גרנד פרי טורקיה
1. סבסטיאן פטל – רד-בול
2. מרק וובר – רד-בול
3. פרננדו אלונסו – פרארי
4. לואיס המילטון – מקלארן
5. ניקו רוזברג – מרצדס
6. ג'נסן באטון – מקלארן
7. ניק היידפילד – רנו
8. וטיאלי פטרוב – רנו
9. סבסטיאן בואמי – טורו רוסו
10. קאמוי קוביאשי – סאובר
אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 93 נק'
2. לואיס המילטון – 59 נק'
3. מרק וובר – 55 נק'
4. ג'נסן באטון – 46 נק'
5. פרננדו אלונסו – 41 נק'

אליפות העולם לקבוצות
1. רד-בול – 148 נק'
2. מקלארן – 105 נק'
3. פרארי – 65 נק'
4. רנו – 42 נק'
5. מרצדס – 26 נק'