באיזה צבע תרצו את הבייבי פרארי שלכם?
מותג אבארט חוגג סיום שנת פעילות ראשונה בארץ, ויחל בקרוב בשיווק הגרסה המיוחדת, המסקרנת והיקרה ביותר ל-500 המדוברת. מדובר כמובן בגרסה שמכונה 695 טריבוטו פרארי (Tributo Ferrari, מחווה לפרארי), שייצורה הוגבל ל-1,695 מכוניות בלבד בעולם.
בפיתוח גרסה זו ובעיצובה הסופי (הן מבפנים והן מבחוץ) השתתפו אנשי פרארי. בזכות מהנדסי היצרנית האקזוטית, צמח הספק מנוע ה-1.4 ליטר ל-180 כ"ס, והביצועים שופרו מהותית עם 211 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב-6.9 שניות. המכונית, המונמכת בשני ס"מ, מצויידת בחישוקי "17 נאים במיוחד ובלמים של ברמבו, ועושה שימוש נרחב בחומרים מרוכבים.

לפי אנשי אבארט בישראל, שתי מכוניות כאלה כבר נמצאות בדרך לארץ וינחתו כאן בשבועות הקרובים. מדוע רק שתיים? אולי בגלל המחיר היקר, שאמור לנוע סביב ה-400,000 שקל, יותר מכפליים ממחירה של אבארט 500 רגילה. מצד שני, זו כנראה האפשרות הזולה ביותר לנהוג במכונית הקשורה לסוס הצוהל.
צילום: מנהל
במותג אבארט מציינים בסיפוק כי מכרו 50 מכוניות בשנת הפעילות הראשונה, מספר נאה עבור מותג המתמקד רק במכוניות ספורטיביות ממוקדות מאוד במונחים ישראליים. רוב המכירות היו של דגם ה-500, שמוצע בגרסה סגורה ופתוחה (אבארט 500C).