יגואר XFR המחודשת
יגואר מרעננת את כל היצע הדגמים שלה, עם מתיחת פנים ראשונה ל-XF, עדכון ל-XK הספורטיבית ושינויים קלים אפילו ל-XJ החדשה. החדשות הגדולות ביותר הן מתיחת הפנים של ה-XF, מכונית הסאלון היוקרתית שמשווקת מאז שנת 2008.
בגרסתה המעודכנת, יגואר XF זוכה ליחידות תאורה קדמיות חדשות ללא אלמנט הפנס העגול במרכז. זאת, כפי שסיפרנו לפני שבועות ספורים בעקבות פרסום תמונות רכב הפיתוח המוסווה. יחידות התאורה החדשות מעלימות את המראה ה"מופתע" שהיה ל-XF, ומעניקות לה עיצוב נקי ואלגנטי יותר, שגם מזכיר את ה-XJ החדשה. גם הפגוש הקדמי עבר שינוי קל, ויובדל כעת יותר בין הגרסאות השונות של ה-XF. מאחור המתיחה פחות מורגשת, וכוללת שינוי לגרפיקת יחידות התאורה ומחזירי אור מתחת לפס הכרום שעל הדלת האחורית. שינויים קלים בוצעו גם לתא הנוסעים.
יגואר XF ו-XK עברו מתיחת פנים
צילום: מנהל
יגואר XKR (מימין) ו-XFR המחודשות
חידוש חשוב לא פחות נמצא מתחת למכסה המנוע, שם מצטרפת למבחר יחידת טורבו-דיזל חדשה בנפח 2.2 ליטר. מנוע הארבעה צילינדרים החדש יציע 190 כ"ס ו-45.8 קג"מ, ויאפשר מיאוץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך שמונה שניות בדיוק. המהירות המרבית תעמוד על 225 קמ"ש, ופליטת פחמן דו-חמצני על 149 גרם לק"מ בממוצע. לנתון זה יסייעו תיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה מבית ZF (שתוצע בכל גרסאות ה-XF) ומערכת עצור-סע, המדוממת את המנוע בעצירה כדי לחסוך דלק ולצמצם זיהום. תיבת ההילוכים החדשה שתאפשר להפחית את תצרוכת הדלק בכ-5% במנועים הוותיקים, בהשוואה לתיבת השישה הילוכים שהוצעה עד עתה.

מלבד השינויים ל-XF, יגואר מודיעה גם על עדכון קוסמטי ליגואר XK. מכונית הספורט הנאה זוכה ליחידות תאורה קטנות יותר, פגוש חדש ולשינויים קוסמטיים קלילים נוספים, מרביתם ברוח הגרסה הבכירה החדשה (XKR-S), שהוצגה מוקדם יותר השנה. ה-XK לא זוכה לשינויים ביחידות ההנעה, אך תציע שיפורים למערך המתלים, כך על-פי יגואר. ה-XK תוסיף להימכר בגרסאות קופה וקבריולה (גג בד).
יגואר XF ו-XK עברו מתיחת פנים
צילום: מנהל
יגואר XF המחודשת
הבריטים מבטיחים גם תא נוסעים עם אפשרויות התאמה רבות יותר ביגואר XJ הבכירה, זוכת תואר מכונית השנה של מגזין אוטו. מכונית הפאר תוצע בין היתר עם שילובי גוונים חדשים, כמו גם עם מושבים אחוריים מתכווננים חשמלית עם אפשרות למסאז' מרגיע.