ניסאן טידה החדשה
ניסאן תשווק מחודש מאי הקרוב טידה חדשה וגדולה יותר. המכונית נחשפה בתערוכת שנגחאי בסין, שם גם תופיע לראשונה בחודש הבא. הטידה הנוכחית הוצגה ביפן בסוף שנת 2004, ושנה לאחר מכן הגיעה גם לסין. אירופה המתינה לה עד שנת 2007, וגם הדור החדש צפוי להגיע לאירופה באיחור, ככל הנראה לקראת 2014.
 
ניסאן טידה החדשה גדולה משמעותית מקודמתה, עם תוספת של 10 ס"מ לבסיס הגלגלים. עם נתון של 270.5 ס"מ לעומת 260.5 בעבר, היא תוכל להתחרות טוב יותר בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות (אופל אסטרה, מאזדה 3, שברולט קרוז), במקום בקטגוריית המשפחתיות הקטנות (יונדאי i25, מאזדה 2 סדאן). ניסאן לא מפרסמת מפרט מלא של המכונית ומידות.
 
מה שכן פורסם הוא שהמנוע הוותיק של ניסאן, בנפח 1.6 ליטר, ממשיך מהדור הקודם גם לזה החדש. הוא צפוי להמשיך ולהציע 110 כ"ס (אם כי נתון הספק רשמי לא פורסם), וישודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה במקום אוטומטית עם ארבעה הילוכים. בנוסף ניסאן תציע מנוע טורבו חדש, עליו אין פרטים כלל. ייתכן כי מדובר במנוע ה-DIG-S החדש, אותו הציגה ניסאן לאחרונה במיקרה (1.2 ליטר, שלושה צילינדרים, מגדש על ו-98 כ"ס).
 
הטידה החדשה תיוצר עבור השוק הסיני בסין, אך אלינו תגיע ככל הנראה מיפן. פרטים נוספים אודות המפרט האירופי, שיגיע לישראל, צפויים בעתיד הרחוק יחסית. לפי ניסאן, ההשקה של הטידה תתבצע בהדרגה בשווקים השונים, כשאלו האחרונים יקבלו אותה רק ב-2014. עד אז צפויה גם להיחשף גרסת הסדאן, החשובה יותר לשוק שלנו (בסין הוצגה רק ההאצ'בק).