זנאטק קופה קרוזריו
זנאטק, בונת מרכבים גרמנית צעירה יחסית, תציג בתערוכת ז'נבה את הרכב שצפוי להפוך לפסגת החלומות של שייחים עשירים בנסיכויות הנפט. לפחות אלו שעדיין לא נאלצו לוותר על הונם בגלל הפיכה עממית ספונטנית. לרכב קוראים זנאטק קופה קרוזריו (Cruiserio), והוא מבוסס על מייבאך 57S.
 
במקום מרכב הסדאן המהודר, זנאטק עיצבה מרכב קופה מרשים עם צמד דלתות צד ענקיות. מלבד זאת לא בוצעו שינויים מרחיקי לכת לעיצוב, ומי שאהב את עיצוב מייבאך הוותיק יאהב גם את מכונית הקופה החדשה. מדובר במכונית גדולה מאוד בכל קנה מידה: אורכה הכללי עומד על 573 ס"מ, בסיס הגלגלים על 339 ס"מ (כמעט כמו אורכה הכללי של סוזוקי אלטו), הרוחב נדיב במיוחד עם 198 ס"מ והגובה עומד על 154 ס"מ.
 
גם מתחת למכסה המנוע אין מידה יוצאת דופן של צניעות: יחידת הכוח המוגדשת מציעה נפח של 6.0 ליטר, הספק של 612 כ"ס כבר ב-4,800 סל"ד ומומנט מרשים לא פחות של 102 קג"מ. תיבת חמישה הילוכים אוטומטית מעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים, והקרוזריו תוכל להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך חמש שניות בדיוק ותמשיך להאיץ עד 275 קמ"ש. כל זאת במכונית השוקלת יותר משניים וחצי טון בלי נוסעים.
 
זנאטק ייצרה את המכונית לבקשת לקוח אלמוני, ומחירה עומד על 675,000 יורו - יותר מכפליים ממחירה של מייבאך 57S "רגילה". וזה אומר שלעומת כ-1.5 מיליון שקל לפני מסים לסדאן, עבור הקופה הייחודית תשלמו לא פחות מ-3.4 מיליון שקל, סכום שיתפח כמעט פי שניים בדרך לישראל, למקרה שאתם שוקלים.
 
מייבאך, הגרסה לעשירים באמת
צילום: מנהל 
 
הדגם שיוצג בז'נבה ויימסר לאחר מכן ללקוח, עוצב לבקשתו עם עור בפאלו בצבעו הטבעי, עור נאפה חום, אלקנטרה סגולה ומושבי עור חומים עם פסים סגולים. זנאטק שמרה על רמות ההידור והאבזור הגבוהות, והארבעה-מושבית החדשה תציע אפילו את המושבים המתכווננים חשמלית ליושבים מאחור שבדגם המקורי.