וולוו V60 רגילה. בקרוב בגרסת כלאיים ייחודית
וולוו מפתיעה עם הודעה על מכונית כלאיים חדשה, אותה תציג בתערוכת ז'נבה במרץ לקראת שיווק ב-2012. מדובר בגרסת כלאיים נטענת משקע החשמל ל-V60, מכונית הסטיישן היוקרתית. החידוש המשמעותי הוא שילוב בין חשמל נטען משקע למנוע טורבו-דיזל, והתוצאה היא תצרוכת דלק מרשימה מאוד של 52.6 ק"מ לליטר. פליטת פחמן דו-חמצני נמוכה מאוד אף היא, עם 50 גרם לק"מ בממוצע, לעומת 25.6 ק"מ לליטר ו-89 גרם בטויוטה פריוס.
וולוו V60 הייבריד תצויד במנוע טורבו-דיזל חמישה צילינדרים, בנפח 2.4 ליטר. מנוע זה מספק 215 כ"ס ו-44.8 קג"מ, ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. מנוע חשמלי עם 70 כ"ס מסייע לו, באמצעות מערך של מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 12 קילו-וואט שעה. ה-V60 החדשה תהיה מכונית שנייה בלבד בהיסטוריה עם שילוב דיזל וחשמל, לאחר שפיג'ו הציגה את ה-3008 הייבריד4, גרסת כלאיים של פיג'ו 3008. אלא שכאן מערכת הכלאיים סגורה, ללא אפשרות טעינה חיצונית.

את טעינת המצברים ניתן יהיה לבצע בשתי דרכים: טעינה ישירה משקע חשמלי במשך מספר שעות (וולוו לא מפרטת בשלב זה זמן מדויק), או טעינה בדומה למכונית כלאיים רגילה, על-ידי מנוע הבעירה הפנימית. השוודים לא מפרסמים מה טווח הנסיעה של ה-V60 הייחודית ללא דיזל, וגם תמונות של הרכב החדש עדיין לא פורסמו – אם כי צפו לעיצוב כמעט זהה לזה של V60 רגילה. פרטים נוספים ותמונות של המכונית צפויים עם פתיחת תערוכת ז'נבה בעוד קצת יותר מחודש.