טנדרים גדולים וארה"ב הולכים יחד כמו, אה, טויוטה היילקס וטופ-גיר. טנדרים כאלה הם כלי הרכב הנמכרים ביותר בארה"ב מזה עידנים (אם לא יותר), ושק האביזרים והשיפורים עבורם הוא עצום בממדיו. למעשה, ברחובות ארה"ב אפשר לראות אינסוף טנדרים משופרים שלידם הטנדר-קונספט המופיע כאן מבית GMC נראה כמו מאזדה-ליסינג. אז נכון שה"Sierra All Terrain HD Concept" הוא גבוה יותר מסתם GMC סיירה 4x4, ובעל צמיגים קרביים וג'נטים גדולים וכנפיים מנופחות וכן הלאה – אבל נו, באמת, אין כאן שום דבר שלא תראו ברחוב תוך דקה אם תצאו החוצה מאולמות-התערוכה של דטרויט.
למה, אם כן, קונספט? כי בשלב זה באמת מדובר בטנדר-תצוגה, לא בדגם סדרתי. האם הוא יגיע לייצור? זו כבר שאלה אחרת (שהתשובה עליה היא "ככל הנראה לא"), אבל מדובר בדיוק בטנדר מהסוג שגורם לעיתנואי ארה"ב לומר "כן, בבקשה". גם אנחנו לא ממש מתנגדים, אגב.
אז עם מה יש לנו עסק? אם כן הבסיס הוא סיירה (זהה מכנית לסילברדו שאנחנו מכירים) בגרסת תא-כפול. הארגז קוצר ועימו האורך הכללי, מפשק הגלגלים הורחב ב-10 ו-15 ס"מ מלפנים ומאחור, והכלי כולו הוגבה "3 כדי לקבל מרווח גחון שאינו נופל מכ-30 ס"מ. רכיבי המיתלים שודרגו, הותקנו בולמי זעזועים מיוחדים מתוצרת פוקס שיוצרו במיוחד עבור טנדר זה, ויש מוט-ייצוב קדמי עם ניתוק חשמלי. חישוקי "20 נושאים צמיגי בוץ בקוטר "35. הגחון מקבל מיגון מלא.
זה בצד המכני. עוד במפרט: מנוע דיזל 6.6 "דוראמקס" סדרתי עם הספק של 397 כ"ס ומומנט של מעל 100 קג"מ, תמסורת אוטומטית 6 הילוכים.