נאסר אל-עטיה: הקטר מקאטאר...נתחיל עם הצוות הישראלי. את הסיפור אנו לא יודעים עוד, אבל למרות שהשלימו בהצלחה את הסטייג' העשירי ודורגו בין המסיימים, לא זינקו אתמול יזהר ערמוני ואביב קדשאי לסטייג' ה-11 – והבוקר הם כבר מופיעים ברשימת הפורשים. אנו מקווים לדעת במהלך היום קצת יותר.
מלפנים, בינתיים, היו התפתחויות דרמטיות. הסטייג' היומי אמנם קוצר במעט ופוצל לשני חלקים, בשל גשמים כבדים שהרסו חלק מהנתיב המקורי המתוכנן, אך עדיין היה על המתחרים לכסות מרחק כולל של כ-500 ק"מ של ספיישל תחרותי. קרלוס סאיינז לחץ ככל יכולתו כדי לסגור את הפער שנפתח יום קודם לכן לזכותו של נאסר אל-עטיה, אבל תוך כדי נהיגה מאומצת באבק של אל-עטיה לא הבחין בבור – ושבר את המיתלה הקדמי. התיקון (בסיוע חברו לקבוצה מארק מילר שעצר לעזרה, ואיבד בשל כך את המקום החמישי בדירוג) ארך למעלה משעה וסאיינז הדרדר למקום השלישי בדירוג הכולל – ועכשיו פתאום יש לפטרהנסל סיכוי למקום שלישי, כאשר בינו לבין סאיינז מפריד פער של פחות מרבע שעה. אל-עטיה בינתיים ניצח בסטייג', ונראה עכשיו מועמד כמעט ודאי לקחת נצחון ראשון בדאקאר כאשר נותרו עוד שני סטייג'ים בלבד. פטרהנסל סיים שני בפער קטן, לפני דה-ויליירס והולובצ'יץ'.
באופנועים השיג סיריל דספרה נצחון דחוק על קומה, שהספיק לצמצם את הפער ביניהם ב-2 דקות – אך עדיין נותר יתרון של כרבע שעה לטובת קומה, שנראה גם הוא כמועמד בטוח לזכיה שלישית בתואר. גם במשאיות העסק נראה סגור, כאשר צ'אגין השיג נצחון נוסף והוסיף עוד 13 דקות ליתרונו על פני קאבירוב.

דירוג מכוניות אחרי סטייג' 11
1. אל-עטייה/גוטשאלק (פולקסווגן)
2. דה ויליירס/פון ציצוויץ (פולקסווגן), 51:49+ ד'
3. סיינז/קרוז (פולקסווגן), 1.27:27+ ש'
4. פטרהנסל/קוטרה (ב.מ.וו), 1.40:46+ ש'
5. הולובצ'יץ'/פורטין (ב.מ.וו), 4.02:54+ ש'