ניסאן מיקרה החדשה בנמל אילת (צילום: יניב לוי)ניסאן מיקרה החדשה נחתה בנמל אילת, והגולש החרוץ יניב לוי מחולון הצליח לצלם אותה במחסני הערובה. חברת קרסו, יבואנית ניסאן, החלה בשלבי התקינה וההכרות הטכנית עם המכונית, והשיווק הסדיר צפוי להתחיל בתוך שבועות ספורים.

הדור החדש של המיקרה, שמגיע הפעם מהודו במקום בריטניה, מעט גדול מקודמו ומשקף ניסיון של ניסאן לפשט ולהוזיל את הסופרמיני החשובה, וגם להפוך אותה לחסכונית יותר. ולכן אחד השינויים הדרמטיים נמצא בחרטום, עם מנוע שלושה צילינדרים חדש בנפח 1.2 ליטר שמייצר 80 כ"ס. המנוע משודך לתיבה רציפה ייחודית, שמשולבת עם שני יחסי העברה קבועים כדי ליצור תחושה "בוגרת" יותר (בייחוד בתחילת נסיעה). הביצועים אופייניים לקטגוריה, עם מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 14.5 שניות (0.5 פחות מאשר עם מנוע ה-1.4 ליטר בדור הקודם) ומהירות מרבית של 161 קמ"ש (לעומת 158). בהמשך תוצג גם גרסה מוגדשת של המנוע שמייצרת 100 כ"ס, אך לפחות כרגע אינה צפויה להגיע ארצה.
המיקרה 1.2 הרגילה תהיה זולה מקודמתה, בין היתר גם בזכות מיקומה בקבוצה 2 בדירוג הירוק. בגרסה הבסיסית היא תעלה 97,000 שקלים, ותצויד במערכת שמע מקורית ושש כריות אוויר. הגרסה המצוידת יותר תעלה 99,900 שקלים ותכלול גם בקרת אקלים, בקרת שיוט, שליטה מההגה, חיישני נסיעה לאחור ומערכת לסיוע בחניה.