לנד רובר ריינג' רובר אווק. יוצע בשתי גרסאות: דינמיק (משמאל) ופרסטיז'
לנד רובר חשפה תמונות חדשות של האווק (Evoque, שיבוש של המילה Evoke, עורר). הפעם מדובר בגרסת חמש הדלתות, שתהווה ללא ספק את עיקר המכירות של הריינג' רובר הקטן ביותר מעולם. בלנד רובר מתגאים בכך שהדגם החדש זהה באורכו (435 ס"מ) ורוחבו לגרסת שלוש הדלתות, ומציינים כי הגג הוגבה בשלושה ס"מ כדי לשפר את מרווח הראש ליושבים מאחור. העיצוב, כפי שניתן לראות בתמונות, לא השתנה משמעותית לעומת גרסת שלוש הדלתות, ונותר דרמטי וזוויתי מאוד.
האווק יהיה רכב שטח ראשון שמשווק תחת תת-המותג ריינג' רובר, שיוצע גם עם הנעה קדמית. עם זאת, ההנעה הכפולה תוצע ללא תוספת תשלום ובכל גרסאות המנועים, כשבלנד רובר מסבירים את ההנעה הקדמית כאלטרנטיבה למי שמעוניין בגרסה חסכונית יותר בדלק. מתחת למכסה המנוע יוצעו שתי גרסאות עיקריות: 2.2 ליטר טורבו-דיזל המכוונת בעיקר לאירופה (עם 150 או 190 כ"ס), ו-2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 240 כ"ס, שמכוונת לארה"ב ולמזרח התיכון. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך 7.1 שניות, בסיוע תיבת שישה הילוכים אוטומטית (היחידה במבחר). את דגמי הדיזל ניתן יהיה להזמין גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית.

כיאה לריינג' רובר, האווק יוצע עם מבחר גדול של אבזרי נוחות, חלקם בתוספת תשלום. אלו כוללים, בין היתר, מערכת לחניה אוטומטית במקביל, חמש מצלמות כולל אחת לנסיעה לאחור, מערכת שמע עם 17 רמקולים וחיבורי USB ואייפוד, ומסך מגע שמאפשר לנהג ולנוסע לידו לראות מידע שונה על כל שטח המסך. הדגם החדש יוצע בשתי רמות גימור, דינמיק ופרסטיז', שיובדלו גם בעיצובן החיצוני (לפרסטיז' פגוש שונה ופסי חיכוך גדולים בצידי המרכב).

שיווק האווק חמש דלתות יחל בקיץ 2011, במחיר של החל מ-30,000 פאונד (כ-175,000 שקל). בשלב זה עדיין לא ידוע מתי יגיע הדגם החדש לישראל. האווק הוצג לראשונה בגרסת שלוש דלתות בתערוכת פריז האחרונה, כשדגם חמש הדלתות הוצג באותה תערוכה רק בתמונה בודדת. את הופעת הבכורה הפיזית יערוך בתערוכת לוס אנג'לס בעוד כשבוע.