אודי A6L. בקרוב בגרסה חשמלית?אודי תפתח גרסה חשמלית של ה-A6L, בשיתוף אוניברסיטת טונגי בשנגחאי. מדובר בגרסת בסיס גלגלים ארוך של אודי A6, המשווקת בשוק הסיני. בהודעתו על כך סיפר עוד יו"ר אודי, רופרט שטדלר, כי הוא רואה בשוק המכוניות החשמליות הגדולות פלח חשוב ומשמעותי ביותר בהתפתחות תחבורה מבוססת חשמל. המיזם המשותף לאודי ולצוות מדענים באוניברסיטה כולל תכנון ובניה מחדש של ה-A6L, על-מנת להכיל את הטכנולוגיה החשמלית החדשה, כאשר הייצור יתבצע במפעלי אודי בסין – לשוק הסיני בלבד בשלב הראשון.

אודי פעילה בשוק הסיני מזה למעלה מעשרים שנה ולא מזמן חצתה את קו מיליון המכוניות אותן מכרה בסין. ב-1988 נחתם הסכם שיתוף פעולה בינה לבין יצרנית הרכב הסינית FAW (ר"ת של First Automobile Works). שנים ספורות מאוחר יותר, החל ייצור דגמי אודי בסין. באודי מתעתדים למכור מיליון מכוניות נוספות בשוק הסיני בשלוש השנים הבאות, כאשר בשנה הנוכחית בלבד (2010) יושג ככל הנראה רף 200,000 מכוניות. כיום מיוצרות בסין גרסאות לשוק המקומי של אודי Q5 ,A4 ו-A6.

הבחירה בגרסה הארוכה של ה-A6, נובעת מהפופולאריות הרבה שיש בסין למכוניות סאלון מוארכות, בעיקר בשל האופנה להשתמש בשירותי נהג מקצועי. בשלב זה לא נמסרו כל פרטים טכניים לגבי הגרסה החשמלית, או מועד לתחילת שיווק ומכירה. באודי גם לא נדבו פרטים אודות תוכניות לשיווק הגרסה החשמלית מחוץ לסין.