פרננדו אלונסו, נהגה של פרארי ניצח במירוץ דרמטי, גשום והפכפך בקוריאה ועלה להוביל את הדירוג הכללי באליפות הנהגים. קרקס הגרנד-פרי הגיע לראשונה בהיסטוריה לקוריאה למסלול החדש ביונגיאם, שהכין למתחרים הפתעה עצומה.

נהגי רד-בול שוב נראו משכמם ומעלה ערב המירוץ והיו המהירים בהקפות הדירוג כאשר סבסטיאן ווטל, מבטיח את העמדה הבכירה עם הזמן הטוב ביותר. ואולם בבוקר המירוץ קיבל מבול את פני המשתתפים, והציף את המסלול. המירוץ הוזנק באיחור עם מכונית קוצבת מלפנים אך אחרי 4 הקפות הופסק למשך 45 דקות, כאשר הקבוצות ממתינות להחלטת המארגנים. גם ההתחלה מחדש התבצעה מאחורי המכונית הקוצבת שהובילה את המתחרים במשך 13 הקפות. כשזו נטשה את המסלול קיבלנו, כמעט מייד, החלקה לתוך הקיר של מארק וובר, מי שהוביל עד כה את אליפות העולם. פרישתו של וובר, ש"לקח איתו בדרך" את ניקו רוזברג במרצדס, אמרה שבאותו שלב עלה ווטל, שהוביל במירוץ, למקום הראשון בדירוג הכללי.
המשך היום היה לא פחות דרמטי כאשר תשע הקפות לפני סיום מירוץ מרובה התאונות, החל מנוע הרנו של מכונית הרד-בול להעלות עשן, דבר שאילץ את ווטל לפרוש. וכך מה שהחל באופן כה מבטיח הפך סיוט עבור קבוצת רד-בול עם שתי פרישות.

על המקום הראשון עט אלונסו, שעלה כעת להוביל את אליפות העולם והמשיך קאמבק אדיר של פרארי. כאשר נותרו עוד שני מירוצים לסיום מצבו נראה מצוין אבל כפי שהיום הזה לימד אותנו – הכל עדיין פתוח.
שני סיים המילטון, שניהל מירוץ מוצלח למדי לפני פיליפה מאסה בפרארי השנייה. רביעי סיים מיכאל שומאכר במירוץ הטוב ביותר שלו העונה שהזכיר עד כמה גבוה יכולתו בגשם. חמישי סיים רוברט קוביצה ברנו לפני ויטאנטוניו לואיצי (פורס-אינדיאה), רובנס באריקלו (וויליאמס), קאמוי קוביאשי (סאובר) ניק היידפילד (סאובר) וניקו הולקנברג (וויליאמס).

גרנד פרי קוריאה: תוצאות המירוץ:
1. פרננדו אלונסו, פרארי
2. לואיס המילטון, מקלארן
3. פיליפה מאסה, פרארי
4. מיכאל שומאכר, מרצדס
5. רוברט קוביצה, רנו
6. ויטאנטוניו לואיצי, פורס אינדיאה
7. רובנס באריקלו, וויליאמס
8. קאמוי קוביאשי, סאובר
9. ניק היידפילד, סאובר
10. ניקו הולקנברג, וויליאמס

אליפות העולם לנהגים:
1. פרננדו אלונסו, 231 נק'
2. מארק וובר, 220 נק'
3. לואיס המילטון, 210 נק'
4. סבסטיאן ווטל, 210 נק'
5. ג'נסון באטון, 189 נק'

אליפות העולם לקבוצות:
1. רד-בול, 426 נק'
2. מקלארן, 399 נק'
3. פרארי, 374 נק'
4. מרצדס, 188 נק'
5. רנו, 143 נק'