יותר מעשרים שנים אחרי שעזבה את השוק המסחרי בישראל, חוזרת אליו דודג' עם הטנדר המפורסם שלה, הראם. כשלוש שנים לאחר שהוצהר לראשונה על הכוונה לחדש את ייבוא, עכשיו זה סוף-סוף קורה, וקבוצת מכשירי תנועה מתחילה ביבוא דודג' ראם 3500, בגרסה קצרה וארוכה. בהמשך מתכוונים בקבוצה להביא גם את דגמי ה-4500 וה-5500 הגדולים (עוד) יותר, כשכולם יתחרו במכרז של צה"ל מול שברולט סילברדו ופורד F-350.

כיוון שמדובר בלקוחות שונים לגמרי מהמקובל במכשירי תנועה, החליטו בחברה להקים חטיבת משאיות, שתכלול 12 מוסכים מורשים. המוסך המרכזי יוקם באשדוד, שם יהיה גם מרכז המכירות של החטיבה. בראש החטיבה יעמוד דור נטע (בנו של צבי נטע, ראש מכשירי תנועה). בחטיבה יציעו שירות 24 שעות והגעה ללקוח. מכיוון שהרכב דורש רשיון ג', יכלול תהליך המכירה גם הוצאת רישיון במימון היבואנית.

במכשירי תנועה מצפים למכור כ-50 ראם השנה, ולהגיע ל-100 ב-2011. זאת מתוך ציפייה שהשוק יגדל לאזור ה-350 טנדרים. הם מניחים שחלק לא מבוטל מהרוכשים יגיע מתחום הטנדרים הקטנים יותר, בגלל הקלות המס שיש לטנדרים האמריקנים הגדולים. המתחרים העיקריים יהיו כמובן שברולט סילברדו ופורד F350, והמחיר דומה למדי: 219,000 (לא כולל מע"מ) לדגם הקצר ו-229,000 לפני מע"מ לארוך.

הראם יגיע עם מנוע ה-6.7 ליטר של קאמינגס שמייצר 350 כ"ס ו-90 קג"מ, ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. יש גם בלם מפלט ייחודי לפלח (כמו ברכב כבד). הראם, שיכול להסיע שישה, הינו מאובזר למדי וכולל מערכת מולטימדיה מקורית, כיוון חשמלי למושב הנהג ולדוושות, מיזוג מפוצל לאחור ומחשב דרך עם מצפן. בניגוד למתחרים, שמסתפקים בצמד כריות אוויר, דודג' תציע גם כריות וילון צדיות המגנות על ראש הנוסעים בשתי שורות המושבים. היבואנית מתכוונת להבליט את מרווח הגחון העדיף של הרכב לעומת המתחרים (31 ס"מ).

לפני יותר משלושה עשורים, טנדרים ומשאיות של דודג' היו הפופולאריים ביותר בשוק הישראלי, עם ה-D200 (ששירת את צה"ל) וה-D400 שהורכבו בארץ. כלי רכב של דודג' (D600) אפילו שבר את שיאי הייצוא של רכב מקומי, כאשר שוק היעד העיקרי היה איראן.