הסברינג של קרייזלר לא היתה הצלחה גדולה, אם נהיה עדינים. במחליפה, ה-200 (אודותיה דיווחנו לכם לאחרונה) תולה קרייזלר תקוות רבות. התמונות הרשמיות המופיעות כאן הן הראשונות שפורסמו (של המכונית במלואה), והן מגלות עיצוב שאמנם אינו מבריק ועדיין קשור לסברינג הבלתי-אהודה, אך מלוטש, וקל יותר לעיכול מעיצובה המוזר של הסברינג.
את ההנעה בגרסה הבסיסית יספק המנוע ה"עולמי" המוכר בנפח 2.4 ל' (בצירוף תיבה אוטומטית 4 או 6 הילוכים), עם אופציה ל-V6 "פנטסטאר" המוכר אף הוא בנפח 3.6 ל'. במפתיע, ההודעה לעיתונות מטעם קרייזלר מתייחסת ל-200 כאל סוג של מתיחת פנים לסברינג, ומדברת על "תא נוסעים חדש ל-2011" – ניסוח קצת תמוה כאשר מדובר לכאורה במכונית חדשה לגמרי; עוד מדובר על "שדרוג" העיצוב, שיפור בתחום התנהגות השילדה (כולל תושבות מנוע מוקשחות, גיאומטריית מתלים חדשה ורכיבים משופרים), וטיפול מעמיק לשיפור נושא NVH – רעש, רעידות וחספוס כללי.
לסיכום, אומרת קרייזלר, ה-200 היא Beautifully inspired sedan. נחכה ונראה, אבל סלחו לנו אם אנחנו קצת ספקנים. בארה"ב יחל השיווק "ברבעון הרביעי של 2010" – שוב, ניסוח קצת מוזר בהתחשב בזה שההודעה לעיתונות יצאה כאשר הרבעון המדובר כבר החל... גם אלינו היא אמורה להגיע, אבל זה יקרה רק בעוד שנה, קרי סוף 2011. הסיבה, פרק הזמן שיידרש להעביר את הרכב תקינה אירופאית ולייצר מקבילה עם לוגו לנצ'יה. להזכירכם פיאט היא בעלת הבית החדשה של קרייזלר, ולפחות לפי התכנון כרגע, פלטפורמת הקרייזלר 200 תהווה את הבסיס למשפחתית/מנהלים החדשה של לנצ'יה. עד כמה הן יהיו שונות מבחינת הכיול והמראה החיצוני והפנימי? ימים יגידו.

בינתיים הרשו לנו להציג סקר שעלה באתר Autoblog האמריקני, בו נשאלו הגולשים להביע את דעתם לגבי סיכוייה של ה-200 להחזיר את קרייזלר לתמונה בשוק המשפחתיות האמריקני. הסקר כלל 5 תשובות אפשריות, החל מ"איום ונורא. הלאה!" וכלה ב"יפיפיה. כל הכבוד, קרייזלר". באפשרות זו האחרונה בחרו רק 4.5% מהגולשים. 16.3% סברו שמדובר בצעד משמעותי בכיוון הנכון, ויחד מדובר בכ-21% שהתייחסו באופן ממש חיובי ל-200. מספר התשובות הרב ביותר, 30.8%, ניתן לתשובת לא-בשר-לא-חלב "נראית מוכרת, אבל לא רע. נראה איך יהיה לנהוג בה". ואילו יתר הגולשים, כמעט מחציתם, היו שליליים והתחלקו שווה בשווה בין "היא אינה מובדלת מספיק מהסברינג" לבין תשובת "איום ונורא" המוזכרת לעיל.