פרארי אנזו. היורשת בדרך?תוך פחות משנה, פרארי צפויה להציג מכונית על חדשה, ממשיכת דרכה של האנזו. פרארי אנזו יוצרה ב-400 יחידות בלבד בין השנים 2002-2004, והיתה אחת המכוניות הקרובות ביותר לפורמולה 1 לכביש. לאנזו לא קמה יורשת מאז, כאשר פה ושם יוצרו גרסאות ייחודיות וקיצוניות שהתבססו עליה, בד"כ על-פי הזמנה וללקוחות פרארי בלבד. עוד על בסיס האנזו יצרה מזראטי, החברה האחות, במשך כשנתיים (2004-2005), את ה-MC12 הסופר-אקסקלוסיבית ויקרה, ב-50 יחידות בלבד.

לפרארי מסורת מאז שנות ה-60 להציע מעת לעת מכונית-על מתוצרתה, כזו שתזכיר לכל המתחרות מי זו פרארי ולמה מסוגלת יצרנית-העל האיטלקית. מדובר על-פי רוב בגרסאות שנהנות מטכנולוגיית מרוצים, מיוצרות במספרים קטנים, בעלות ביצועי על וכמובן – נמכרות במחירים אסטרונומיים. לקבוצה זו ניתן לשייך את ה-F40 משנות ה-80, יורשתה ה-F50 משנות ה-90, וכמובן האנזו.

מכונית העל הבאה מכונה בשלב זה בשם הקוד F70, אך ספק אם כך תיקרא בייצור. עדיין לא ידוע כיצד תיראה, ואין תמונות רשמיות, למרות שידוע שהעבודה על ה-F70 בעיצומה. הודות למרכב העשוי סיבי פחם, אמור המשקל העצמי לעמוד על כ-1,200 ק"ג קלילים. עם אלו לא יתקשה מנוע V8 עם צמד מגדשי טורבו להתמודד, בעיקר לנוכח ההספק המשוער שיעמוד על לפחות 700 כ"ס. פרארי ישיקו עם ה-F70 תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמדים חדשה, שאמורה לקבוע סטנדרטים חדשים בכל הקשור למהירות העברת הילוכים.

פרארי F70 אמורה להיות אחת המכוניות המהירות בעולם, עם נתון האצה מ-0 ל-100 בפחות משלוש שניות ומהירות מרבית של למעלה מ-360 קמ"ש. גם הפעם, מספר היחידות שייוצרו צפוי לעמוד על 400 בלבד, והמחיר יעמוד על כ-800,000 יורו (כארבעה מיליון שקל).