כאשר הושקה ב-2003, סימלה הקונטיננטל GT את תחילת העידן החדש של בנטלי והמעבר מדינוזאורים מבוססי רולס-רויס ללפלטפורמות ומנועים עדכניים תחת כנפי פולקסווגן. במידה רבה היתה זו גם חזרה לימי הזוהר של בנטלי, כאשר מכוניותיה היו לא רק בחירה יוקרתית של עשירי אירופה אלא גם שמו את הדגש על ביצועים מרטיטים ויכולת ספורטיבית.

ועכשיו הגיע זמן העדכון. בנטלי אמנם מגדירה את הקונטיננטל GT שאתם רואים כאן כדגם חדש, אבל זה לא ממש נכון: הפלטפורמה אותה פלטפורמה, המנוע אותו W12-טורבו אימתני בנפח 6.0 ליטר בתוספת קלה של סוסים (575 במקום 560), והעיצוב הוא רענון הקיים ולא משהו חדש לגמרי (ובולט בעיקר בפנסים החדשים המרהיבים, קדימה ואחורה).
אבל בנטלי מתגאה בשלל חידושים, כמו למשל שיטות ייצור חדשות, תא נוסעים חדש עם עוד מקום ליושבים מאחור וחגיגה של חומרים יוקרתיים בעבודת יד, מערכות בידור/תקשורת/ניווט עדכניות, מערכת הנעה כפולה עם חלוקה 60-40 לטובת הגלגלים האחוריים (במקום 50-50 בדגם הנוכחי), תיבת הילוכים Quickshift חדשה שמקצצת בחצי את זמני החלפת ההילוכים, וחסכון של 65 ק"ג במשקל הכולל. זמן התאוצה של המפלצת ל-100 קמ"ש התקצר מ-4.8 ל-4.6 שניות.
החידוש היותר משמעותי יגיע רק לקראת סוף השנה הבאה: מנוע V8 חדש בנפח 4.0 ל', שיספק אופציה חסכונית יותר ואחראית יותר מבחינה אקולוגית, עם קיצוץ של 40% בפליטת CO2 לעומת מנוע ה-W12.