הנה. מבינים איך תראה הלמבו החדשה?התמונה המופיעה כאן היא כמעט כל מה שאנו יודעים על ספינת הדגל החדשה שתציג למבורגיני בתערוכת פריז, בעוד כשלושה שבועות. מדובר במחליפת המורצ'ילגו, שגילה קרוב ל-10 שנים.
הפרט המענין ביותר בדגם החדש: אנו נזכה להופעת בכורה של מנוע V12 חדש לגמרי, לראשונה מאז הופעת מנוע ה-V12 הנוכחי אי שם בשנות ה-60. כן כן, קשה להאמין אבל המנוע הנוכחי של המורצ'ילגו הוא אבולוציה של אותו V12 פרי תכנונו הגאוני של ג'יוטו ביזאריני, שהופיע לראשונה ב-1964 עם נפח של 3.5 ל' במכונית הסדרתית הראשונה של למבורגיני, ה-350GT. אחריה שירת המנוע, בנפחים גדלים והולכים, את המיורה המיתולוגית, את הקונטאש, הדיאבלו ועכשיו – בנפח כמעט כפול מהגרסה המקורית – את המורצ'ילגו. ה-V12 החדש יהיה בעל הזרקה ישירה, ויפיק (לפי השמועות ברשת) מעל 700 כ"ס.

על פי אותה רכילות-רשת תקרא המכונית החדשה "Jota" (ג'וטה, או יוטה בהגייה איטלקית). אין זו הפעם הראשונה שלמבורגיני עושה שימוש בשם זה – ב-1970 נבנתה באופן נסיוני גרסת-מירוץ של המיורה, שכונתה מיורה יוטה ויוצרה בעותק אחד ויחיד.