מאז 2006 פועלת מחלקת העיצוב של מאזדה בכיוון המוגדר "נאגארה" (Nagare, כשמה של מכונית-התצוגה הראשונה שהשתמשה באותו עיצוב) שפירושו "זרימה". אבל עכשיו יש בוס חדש במחלקת העיצוב של מאזדה: איקואו מאדה, דור שני למעצבי-מאזדה – אביו עיצב את ה-RX-7 המקורית בשנות ה-70). ויחד עם הבוס החדש נולדה זה עתה גם שפת עיצוב חדשה, KODO. מאזדה מסבירה כי כמו "נאגארה", גם "קודו" הוא עיצוב אורגני הנשען על עולם הטבע, אך בביטוי עוצמתי וכוחני יותר.
המכונית הראשונה שעוצבה לפי השפה החדשה היא קונספט "שינארי" (Shinari), סדאן-קופה דרמטית אשר נחשפה לפני כשבוע בפני עיתונאים במילאנו ואשר תוצג לציבור בתערוכת פריז הקרובה. עם כל הכבוד לעיצוב החדש, קשה שלא להבחין בדמיון למכוניות קיימות – אסטון-מרטין ראפיד ופיסקר קארמה הן שתי דוגמאות בולטות (לעינינו, על כל פנים). אבל יש זהות ברורה לעיצוב, ומאפיין שעתיד להופיע מכאן ואילך במכוניות מאזדה סדרתיות: סמל של כנף (תחשבו על ציפור ארוכת-כנפיים, במבט מלפנים) הנוצר על ידי פס אלומיניום אשר מתחיל בבסיס פתח הגריל ועובר לצדדים ולמעלה דרך הפנסים. מראה החרטום בהחלט עדיף על זה של משפחת מאזדה הנוכחית, אם תשאלו אותנו.
תא הנוסעים עתידני גם הוא בעיצובו, ובעל מראה "פרימיום" מובהק עם גימור אלומיניום ועור.