Zenvo לפני קרוב לשנתיים סיפרנו לכם על המכה שהדנים מתעתדים להנחית על עולם מכוניות העל, ולמרות שכבר אז זה נראה היה רציני, לא הרבה רעש נשמע מכיוון הארץ הצפונית. אנשי Zenvo Automotive (מבוטא עם צ' ולא ז' כפי שדוברי האנגלית בוודאי ישבשו את השם) הבטיחו בשעתו מפרט, נתונים ומחיר בהחלט ראויים, ונראה עתה כי עמדו במילתם.
 
בימים אלו מתחילה מכירת מכונית העל מדנמרק בארה"ב, לאחר שבודדות נמכרו באירופה בשקט וללא חשיפה מיותרת. השוק האמריקאי הוא כרגע שוק היעד העיקרי של צנבו ולא ברור כמה מתוך 15 היחידות שיוצרו השנה (זהו המספר המתוכנן מדי שנה) תימכרנה בארצו של הדוד סם.
 
 
המחיר עומד על כמיליון ורבע דולר, כך שמדובר במתחרה בליגה העליונה ביותר של המכוניות בכלל, והמפרט לא מאכזב. כל מכונית נבנית בעבודת יד מהחומרים האקזוטיים ביותר. המנוע הוא V8 שלא ברור האם מפיתוח וייצור עצמי או על בסיס מנוע מוכר, והוא מייצר למעלה מ-1,100 כ"ס מנפח של 7.0 ליטרים. בין היתר אחראיים להספק דנן הן מגדש טורבו והן מגדש-על.
המנוע – כמובטח – ניזון מדלק קונבנציונאלי או מדלק ביו-אתנול B85. הביצועים המובטחים אף הם יכולים להרגיע כל חובב טיסה: מעמידה ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-3.0 שניות ומהירות מרבית (מוגבלת מחשב!) של 375 קמ"ש.