רנו גרנד סניק. מנוע ותיבת הילוכים של ניסאן ורמת אבזור גבוההחברת קרסו, יבואנית רנו, ממשיכה לחדש. זמן קצר אחרי שהודיעה על תחילת שיווק רנו פלואנס 2.0 ליטר, היא מודיעה על תחילת שיווק הדור השלישי של רנו סניק - עם אותו מנוע ותיבה שמקורם בניסאן. למעשה, מוביל הנוסעים הקומפקטי של רנו נוחת בארץ באיחור של מספר חודשים לעומת התוכנית המקורית, ויותר משנה לאחר חשיפתו בתערוכת ז'נבה אשתקד. זאת, בשל שיקולים מסחריים ומשא ומתן על מחיר. מעניין לציין שמספר מכוניות בודדות, שהגיעו לארץ לצורך תקינה ובדיקה, כבר נמכרו ועלו על הכביש לפני מספר שבועות.

אנשי רנו התלבטו אם לשווק בארץ גם את גרסת החמישה מושבים של הסניק, או להתמקד בגרנד-סניק בעל המרכב הארוך ושני המושבים הנוספים. ואולם לבסוף הם החליטו לשווק את שתיהן. מחירו של סניק רגיל עם חמישה מושבים עומד על 153,000 שקלים, ואינו נמוך משמעותית מהגרסה הארוכה שתעלה 159,000 שקל. שתי הגרסאות יגיעו ברמת בגימור אקספרסיון הגבוה יחסית, שתכלול מערכת שמע, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, חיישני אור וגשם ותא אחסון-משענת יד שנע על מסילה. אחד הפרטים המיוחדים בה יהיה לוח המחוונים המודרני, אשר מוקרן על צג.

הדור השלישי של הסניק מגיע עם מנוע ה-2.0 ליטר (143 כ"ס) ותיבה רציפה של ניסאן. בקרסו מעריכים כי קצב המכירות השנתי יעמוד על כ-400 מכוניות. הצפי שלהם היה שהגרנד יימכר יותר, ואולם בינתיים הם מספרים שדווקא הביקוש לסניק הרגיל גבוה יותר.