פיאט 500 ג'רדינרה המקוריתפיאט עומדת להרחיב את היצע הגרסאות של ה-500, עם גרסת סטיישן. היא תצטרף לדגם הסגור ול-500C, גרסת הקבריולה בעלת גג הבד. הסטיישן החדשה תקבל שם ותיק – ג'רדינרה (Giardiniera, מאיטלקית – "גנן"). יהיה לה בסיס גלגלים ארוך בכ-25 ס"מ לעומת הדגם הרגיל (שבסיס הגלגלים שלו באורך 230 ס"מ). זאת, בעיקר לטובת תא המטען.
ואם הגרסה המקורית יועדה בעיקר לבעלי מלאכה למיניהם, הרי שהג'רדינרה העתידית – ממש כמו ההאצ'בק הרגילה – תפנה לקהל שבראש מעיניו בעיקר סגנון, עיצוב וחיבה לרטרו ולמכוניות קטנות. היצע המנועים יכלול את אותן יחידות הכוח של ה-500 האצ'בק, בהן מנועי הטווין-אייר החדשים (0.9 ליטר עם 65, 85 או 105 כ"ס), והיחידות הוותיקות בנפח 1.2 ו-1.4 ליטר בנזין (עם 69 ו-100 כ"ס בהתאמה). באירופה תוצע גם גרסת דיזל בנפח 1.3 ליטר עם 75 או 95 כ"ס.
הפלטפורמה משותפת כמובן לפנדה ול-500, עם תוספת משמעותית לאורך הכללי ולבסיס הגלגלים. גרסת הסטיישן של פיאט 500 מיועדת גם עבור השוק האמריקני, שם היא תתחרה בעיקר במיני קלאבמן – גרסת הסטיישן של המיני, בעלת מבנה הדלתות הייחודי. ואם כבר דלתות – בפיאט ככל הנראה יוותרו על הדלתות ההפוכות של הג'רדינרה המקורית, ויציעו את החדשה עם דלתות רגילות. הג'רדינרה המקורית יוצרה בין השנים 1960 ל-1977, ובניגוד ל-500 הרגילה לא זכתה מעולם לדלתות בעלות צירים קדמיים.