חבר המנהלים המפקח של פורשה הכריז אתמול רשמית על מתן אור ירוק לפיתוח גרסה סדרתית של ה-918 ספיידר, מכונית התצוגה הירוקה-אקזוטית שהוצגה לפני מספר חודשים בתערוכת ז'נבה. גרסת הקונספט התהדרה – על הנייר, לפחות – ביחידת הנעה היברידית מסוג פלאג-אין עם מספרים יוצאי-דופן: מנוע V8 בהספק של מעל 500 כ"ס, שלושה מנועים חשמליים בהספק כולל של כ-220 כ"ס, ונתוני צריכה ופליטה אולטרא-נמוכים. פורשה טענה לצריכת דלק של 33 ק"מ/ל' ולפליטת CO2 של 70 גרם/ק"מ בלבד, פחות מכל מכונית סדרתית קיימת כיום! פורשה אינה מספרת אם בכוונתה ללכת על מפרט דומה גם בגרסה הסדרתית, וגם לא אמרה מילה על לוח הזמנים המיועד לפיתוח המכונית, אך מבטיחה לספק עוד פרטים בחודשים הקרובים.