מותג חדש: באוג'ון
ג'נרל מוטורס מבטלת מותגים באירופה וארצות הברית, אבל בסין חגיגת המכירות דחפה אותה להקים מותג חדש. המותג, שיוצא לדרך במסגרת שיתוף הפעולה בין האמריקנים לבין שנגחאי אוטומוטיב, יצרנית הרכב הגדולה בסין, ו-וולינג (Wuling), יניב שורה של מכוניות נוסעים זולות.
למותג החדש ניתן השם באוג'ון (Baojun), שפירושו בתרגום חופשי מסינית "סוס אהוב". ב-GM ושנגחאי אוטומוטיב מסבירים כי המותג החדש ימוצב כ"בן לוויה אמין, בטוח בעצמו, חכם ושניתן לסמוך עליו", כך לשון ההודעה. מכוניות המותג יהיו זולות יחסית, אך האמריקנים מבטיחים איכות גבוהה. ייתכן שמדובר למעשה במותג בסיסי דוגמת דצ'יה מבית רנו, שמשווקת באירופה.
שיתוף הפעולה בין ג'נרל מוטורס לשנגחאי אוטומוטיב, כחלק מתנאי הממשל הקומוניסטי לשיווק מכוניות זרות בסין, הוא סיפור הצלחה חריג בנוף העכשווי של הקונצרן האמריקני. לעומת ירידה במכירות באמריקה ובעיות באירופה, GM נהנית בסין ממקום ראשון במכירות עם 1,061,213 יחידות שנמכרו בשנת 2009. זוהי פעם ראשונה בה יצרנית כלשהי מוכרת יותר ממיליון מכוניות בסין בשנה בודדת.