מארק וובר, נהגה האוסטרלי של קבוצת רד-בול ניצח בגרנד-פרי הבריטי אחרי מירוץ דרמטי למדי. וובר שהיה השני בהקפות הדירוג, אחרי בן קבוצתו סבסטיאן ווטל, זינק היטב והצליח להשתלט על המקום הראשון. ווטל שניסה להיאבק בו החליק החוצה מהמסלול והדרדר למקום האחרון, אחרי שנאלץ להיכנס לרחבת הטיפולים בשל תקר. מכאן ואילך לא נראה שמשהו יכול יהיה לסכן את וובר, וזה כולל את לואיס המילטון שסיים שני.
הייתה זו נחמה גדולה עבור הנהג האוסטרלי אחרי שלאורך סוף השבוע קיבל חברו לקבוצה יחס מועדף (כולל "השאלת" הכנף הקדמית החדשה מהמכונית של וובר לווטל אחרי ששלו נפגעה באימונים).

כאמור, ווטל אולי פתח מהמקום הראשון, אך מהר מאוד הדרדר למקום האחרון. אחרי פתיחה כזו סיכוייו לקבל נקודות נראו קלושים. למזלו של ווטל יציאה של מכונית קוצבת באמצע המירוץ צמצמה את הפערים ואפשרה לו לנצל את יתרון המהירות של הרד-בול, ששוב נראתה טוב מכל המתחרים. הוא סיים במקום השביעי.

מנגד נראו המכוניות של פרארי רע ביותר, כאשר גם פרננדו אלונסו, נקודת האור שלהם (שלישי בהקפות הדירוג), הדרדר לאחור אחרי שנענש על עקיפה לא חוקית בקרב על המקום השישי. שלישי סיים ניקו רוזברג במרצדס לפני ג'נסון באטון שפתח את המירוץ במקום ה-14! רובנס באריקלו הוותיק סיים חמישי עם הוויליאמס המפתיעה ואחריו קמוי קוביאשי בסאובר.

גרנד פרי אנגליה, תוצאות המירוץ:
1. מארק וובר, רד-בול
2. לואיס המילטון, מקלארן
3. ניקו רוזברג, מרצדס
4. ג'נסון באטון, מקלארן
5. רובנס באריקלו, וויליאמס
6. קמוי קוביאשי, סאובר
7. סבסטיאן ווטל, רד-בול
8. אדריאן סוטיל, פורס-אינדיאה
9. מיכאל שומאכר, מרצדס
10. ניקו הולקנברג, וויליאמס

אליפות העולם לנהגים, לאחר 9 מירוצים:
1. לואיס המילטון, 145 נק'
2. ג'נסון באטון, 133 נק'
3. מארק וובר, 128 נק'
4. סבסטיאן ווטל, 121 נק'
5. פרננדו אלונסו, 98 נק'

אליפות העולם ליצרנים, לאחר 9 מרוצים:
1. מקלארן, 278 נק'
2. רד-בול, 249 נק'
3. פרארי, 165 נק'
4. מרצדס, 126 נק'
5. רנו, 89 נק'