וולוו V60
חודשים ספורים אחרי שהציגה את ה-S60 החדשה, וולוו משיקה את ה-V60, גרסת סטיישן שימושית שתמוצב מתחת ל-V70. ה-V60 תשווק מהסתיו הקרוב, והיא מיועדת בעיקר לשוק האירופי. מחוץ ליבשת הקלאסית השיווק יוגבל למספר שווקים, שישראל עשויה להיות אחד מהם.
ה-V60 ממשיך את עיצוב וולוו S60, עם קווים עגלגלים וספורטיביים יותר מכפי שהורגלנו מוולוו בעבר. מלפנים העיצוב דומה מאוד ל-S60, ומאחור המרכב יציע שימושיות עדיפה, ותא מטען בנפח של 430 ליטר, 90 ליטר יותר מבגרסת הסדאן. ל-V60 גם ספסל אחורי מפוצל, המאפשר קיפול של כל אחד משלושת המושבים האחוריים בנפרד, להגדלת נפח תא המטען. את הספסל האחורי ניתן יהיה להזמין גם עם צמד מושבי ילדים ("בוסטר") מובנים.
בוולוו מבטיחים כי ה-V60 תהיה מהנה לנהיגה בדיוק כמו ה-S60, וכי מדובר באחת מהמכוניות בעלות היכולת הדינמית הגבוהה ביותר בתולדות המותג. מבחינה מכנית היא תעשה שימוש לא רק בפלטפורמת ה-S60, אלא גם באותם מנועים, כולם מוגדשי טורבו: 1.6 ליטר עם 150 או 180 כ"ס, 2.0 ליטר עם 203 או 240 כ"ס, ו-3.0 ליטר עם 304 כ"ס. דגמי דיזל יוצעו עם מבחר של שלושה מנועים: 1.6 ליטר עם 115 כ"ס, 2.0 ליטר עם 163 כ"ס, ו-2.4 ליטר עם 205 כ"ס. כל המנועים יוצעו עם תיבות שישה הילוכים (ידנית או אוטומטית), למעט דגם הבנזין הבכיר שמוצע רק עם תיבה אוטומטית, ודגמי הבסיס בבנזין ובדיזל, שמוצעים רק עם תיבה ידנית.
כיאה לכל וולוו, גם הפעם השוודים מתגאים במפרט הבטיחות של ה-V60. בין היתר, היא תציע מערכת המזהה הולך רגל החוצה את הכביש, ומתריעה על כך בפני הנהג באמצעות הבהוב של אור אדום, המדמה פנס בלימה של מכונית. אם הנהג לא בולם בעצמו, המערכת, שדורכת את הבלמים עם זיהוי הולך הרגל, תבצע בלימת חירום. במהירות של עד 35 קמ"ש בוולוו מבטיחים שאמצעי בטיחות זה ימנע פגיעה בהולך רגל. במהירות גבוהה יותר, המערכת תאיט את המכונית ותצמצם את נזקי הפגיעה.