אז מה, את באה לפה הרבה ?ספורט מוטורי הוא אחד מענפי הספורט הבודדים בהם קיים שוויון בין נשים לגברים והם מתחרים אחד בשני ללא הפרדה מגדרית. למרות זאת הספורט המוטורי עדין נחשב בספורט הנשלט על ידי גברים ולמעט הבלחות בודדות כמו מישל מוטון שהייתה האישה הראשונה לזכות במירוץ באילפות הראלי העולמית עם האודי קוואטרו וכמו יוטה קליינשמידט שמוכרת ממרוצי הדאקאר ואף זכתה בו בשנת 2001.

בשנים האחרונות שמענו על כמה נשים שזכו להצלחה בספורט המוטורי, במיוחד מארה"ב. בינהן ניתן להזכיר את נהגת האינדי והנאסקר דניקה פטריק שגם הצטלמה לספורט אילוסטריטד ועוד שלל מגזינים נחשקים בעולם. אחת הבולטות מבין הכישרונות הנשיים בספורט המוטורי בשנים האחרונות היא נטשה גאצ'נו (Natacha Gachnang) משוויץ.
נטשה תהיה בת 23 בסתיו הקרוב והיא לא רק פנים יפות מאחורי הקסדה. היא החלה להתחרות במרוצי קארטינג כבר בגיל 9 והפגינה כישרון רב עד שזכתה באליפות הקארטינג של שוויץ בשנת 2001. בהמשך התחרתה בסדרות ארציות ואירופאיות כאשר הישג השיא שלה היה בשנת 2008 שבו זכתה במקום הראשון באליפות הפורמולה 3 הספרדית. בין לבין הספיקה נטשה להתחרות בעוד מספר סדרות נוספות ובניהן בסדרת הסטאר של מאזדה בארה"ב, סדרות מרוצים של רדיקל וסדרת ה-FLM.
בשנת 2009 הייתה נטשה לאישה הראשונה להתחרות בסבב הפורמולה 2 (סדרה של מכונית העושות שימוש במנועי 1.8 מוגדשים של אודי המפיק למעלה מ-400 כ"ס) וסיימה את העונה במקום ה-23.

השנה השתדרגה נטשה לליגה של הגדולים והחלה להתחרות בפורד GT בסדרת ה-GT1 של ה-FIA. אבל עונת המרוצים של נטשה לא נפתחה טוב; כבר בסבב הראשון של הסדרה שנערך בקטאר תקלה במערכת הבלמים בזמן הקפות הדירוג גרמה לה להמשיך ישר בתום הישורת ולהתנגש בקיר הבטיחות במהירות של כ-250 קמ"ש. נטשה נפצעה ושברה את רגלה וכעת לאחר כמעט 3 חודשי היעדרות חוזרת נטשה למסלול המרוצים כאשר קרוב לודאי תתחרה במירוץ 24 השעות של לה מאן. בנוסף מתחרה נטשה גם בסדרת ה-AutoGP.
אנחנו נקווה שנטשה תמשיך להצליח ואליה יצטרפו עוד פנים יפות במסלול ולא רק בקרב נערות הפיטס.