קאדילק SRXקאדילק, כבר סיפרנו לכם, רוצה להפוך למותג יוקרה אמיתי ולהיות עם יותר ממכונית אחת בקצה הפירמידה של UMI. ועכשיו זה מתחיל לקרות. בשבועות הקרובים עומדת קאדילק ישראל להתחיל בשיווק ה-SRX, רכב הפנאי החדש של מותג היוקרה האמריקני. קאדילק SRX יתמודד בעיקר בתחום הקומפקטי-בינוני של קטגוריית הפנאי היוקרתי מול כלים כמו אודי Q5, וולוו XC60, למרות שהוא מעט גדול ויקר מרובן.

הרכב שמשתמש במנוע ה-3.0 ליטר (265 כ"ס) שהגיע לאחרונה ל-CTS ובתיבה אוטומטית בת שישה הילוכים, יוצע כרגיל לג'נרל מוטורס ברמת ציוד עשירה למדי שתכלול גג נפתח כפול, DVD, מצלמה אחורית, עור וחימום/אוורור למושבים. אנשי UMI כבר החלו לרשום הזמנות בסוכנויות והמחיר (לא סופי) יהיה כ-380,000 שקלים.

צריך לזכור שתחום הפנאי הקומפקטי הוא הפלח הצומח ביותר בתחום היוקרה והיה אחד האחראים להגדלת המכירות בקטגורית היוקרה בשנה שחלפה. וכך ברור שמבחינת היבואן מדובר ברכב שיגדיל את מכירות קאדילק באופן משמעותי ביותר ואולי אפילו יכפיל אותם. כדאי לזכור שקאדילק החלה בשבועות האחרונים בשיווק גרסת ה-V ל-CTS ומתכננת להגדיל את המבחר עד סוף השנה עם גרסת הקופה ל-CTS.