רנו הראו רצינות רבה עם פרוייקט המכונית החשמלית כאשר חתמו על הסכם שיתוף הפעולה עם חברת בטר פלייס הישראלית. הם המשיכו להראות כוונות רציניות כאשר הציגו סדרה של מכוניות חשמליות בתערוכת פרנקפורט האחרונה בהן גרסת קונספט לפלואנס החשמלית. כעת מגיע שלב הביצוע כאשר ברנו חשופים את הגרסאות הסדרתיות של הפלואנס והקנגו החשמליות.
הפלואנס Z.E דומה למדי לרנו פלואנס המוכרת לנו למעט תוספת של 13 ס"מ באחוריה, הגדולים ממילא, שנועדו לפנות מקום עבור הסוללות שמותקנות מאחורי המושבים האחוריים ועדין להשאיר 300 ליטרים סבירים למדי בתא המטען. מעבר לכך ישנם גם שינויי עיצוב קלילים בחרטום ופנסים חדשים מאחור.


רנו פלואנס Z.E מצוידת במנוע חשמלי המספק 95 כ"ס ב-11,000 סל"ד ומומנט מרבי של 23 קג"מ המוזן מסוללות ליתיום-יון במשקל 250 ק"ג הנמצאות כאמור מאחורי המושבים האחוריים. כל זה אמור להספיק לפלואנס החשמלית ששוקלת 1,543 ק"ג להגיע למהירות מרבית מוגבלת של 135 קמ"ש ולהיות בעלת טווח מרבי של 160 ק"מ.
כאשר יתרוקנו הסוללות תהיה אפשרות לטעון אותן בטעינה ישירה משקע החשמל הביתי שתארך בין 6 ל-8 שעות או כחצי שעה בתחנות טעינה בעלות זרם מוגבר. אפשרות שלישית תהיה החלפת הסוללות הריקות בכאלו טעונות על פי המיזם המשותף של רנו עם חברת בטר פלייס.
יצורה של רנו פלואנס החשמלית יעשה במפעל רנו בטורקיה (כמו הפלואנס הקונבנציונאלית) ומשם תגיע לישראל ולדנמרק שיהיו שני השווקים הראשונים לקבלה. עד שנת 2016 רנו מתכננת למכור כ-100,000 מהפלואנס החשמליות בשתי המדינות – נתון שנשמע לנו אופטימי למדי בהסתמך על העובדה ששוק הרכב הדני דומה בגודלו לשוק הישראלי. בישראל תשווק הפלואנס החשמלית ע"י בטר פלייס בעוד בדנמרק השיווק יעשה על ידי היבואן המקומי.

בנוסף ל- רנו פלואנס Z.E נחשף גם הקנגו Z.E שמצויד במנוע חשמלי המספק 60 כ"ס צנועים ו-23 קג"מ. הקנגו החשמלי ששוקל 1,410 ק"ג מוגבל למהירות מרבית של 130 קמ"ש ומציע גם הוא טווח של 160 ק"מ. בדומה לפלואנס Z.E גם הקנגו יוכל להיטען בטעינה ישירה משקע החשמל אך לעת עתה, הוא לא יגיע לארץ בין היתר בגלל שאינו מותאם למיזם החלפת הסוללות של בטר פלייס.