דגמי הרודסטר והקופה של אודי TT זוכים למתיחת פנים של אמצע החיים (הדור השני של אודי TT הוצג באמצע 2006). נתחיל בשינוי מתחת למעטפת הנאה. גרסת הבסיס בעלת ארבעה הצילנדרים 2.0 ליטרים TFSI זוכה להספק מוגדל של 211 כ"ס (שיפור של 11 כ"ס) ויחד עם תיבת 6 ההילוכים אס-טרוניק של אודי, מאפשרת ביצועים קרובים יותר לגרסה הבכירה: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.6 שניות ומהירות מרבית של 245 קמ"ש. מעבר לשיפור בביצועים אודי טוענים לירידה בצימאון לנוזל השחור. עתה תשיג המכונית עד 16.5 ק"מ לליטר.

נמשיך למראה העיניים. השינוי החיצוני הבולט היחיד הנו עידון של השבכה הקדמית הנראית עתה מעט עגולה יותר מוקפת במסגרת כרום עדינה מלוא היקפה. פתחי האוויר גדלו במעט ופנסי החזית זוכים להתהדר בנוריות LED, ההופכות להיות סימן ההיכר של פנסי החברה. מאחור נבחין בפתחי פליטה שונים ופנסים חדשים. מגוון הצבעים לבחירה גדל והוא כולל עתה גם אדום 'הר געש', כחול 'צלילה' ואפור 'דקוטה'. צבעים ייחודיים לדגם זה. בתוך תא הנוסעים השינוי היחיד הנו שימוש נרחב יותר בעור ונגיעות אלומיניום ושדרוג רמת האבזור בכל הרמות.

המכונית תוצע באירופה לקראת הקיץ כאשר גרסאות הקוואטרו תוצענה מעט לאחר מכן, בדיוק בזמן להדוף את המתקפה של פיז'ו עם ה-RCZ.