סדרת הדרייב-E של וולווחברת 'מאיר' יבואנית וולוו מתכוונת להביא לארץ בחודשים הקרובים את סדרת ה'דרייב-E' של היצרן השוודי. מדובר בסדרת דגמים ירוקה שהינה חסכונית במיוחד וידידותית לסביבה. בכך תהיה וולוו ישראל הראשונה שמביאה קו דגמים שכזה אשר קיים היום אצל רוב המותגים.

בוולוו מתכוונים להביא את גרסאות הדרייב-E של ה-C30, ה-S40 וה-V50. שלוש המכוניות שמתבססות על אותה פלטפורמה חמושות במנוע ה-1.6 ליטר דיזל, שבגרסה החדשה ייצר 115 כ"ס. שלושתן מצוידות במערכת עצור וסע, צמיגים בעלי התנגדות גלגול נמוכה, ושיפורים אווירודינמיים כדי ליצור רכב חסכוני במיוחד. וולוו טוענת לממוצע של בין 20 ל-22 ק"מ לליטר. באופן מעניין מוצעת גרסת E עם אותו מנוע גם לספינת הדגל וולוו S80, אבל אותה יביאו במאיר רק אם יזהו שיש לכך דרישה.

סדרת הדרייב- E מוצעת כרגע רק עם תיבה ידנית, דבר שמן הסתם פוגע בפוטנציאל המכירות בארץ. היבואן מעריך זאת בכמה עשרות מכוניות לשנה. עם זאת הוא מתכוון להציע אותה גם לנהגי מוניות שיאהבו את פוטנציאל החיסכון. מחיר גרסת הדרייב-E לוולוו S40 יהיה קרוב למדי לזה של הגרסה האוטומטית וינוע בין 160,000 ל-170,000 שקלים. וולוו C30 עשויה להיות אפילו זולה יותר. במאיר יציגו לראשונה את הקו הירוק בתערוכת אוטומוטור עם ה-C30, ואז גם יבחנו את תגובות הציבור ויוכלו לקבל הערכה ברורה יותר לביקוש המקומי.