תערוכת אוטומוטור 2010 תפתח בעוד פחות מחודש ומבין כל המכוניות שיוצגו בתערוכה תוכלו אתם גולשי אתר אוטו לבחור את כוכבת התערוכה שלכם. את המכונית שלדעתכם תהיה הכי משמעותית, הכי חשובה, הכי יפה או סתם זו שאתם הכי חושקים בה.

כדי לסייע לכם בקבלת ההחלטה נציג לכם מהיום ועד פתיחת התערוכה את כל המועמדות לזכייה בתואר כוכבת התערוכה. הפעם: סיטרואן DS3.
סיטרואן DS3 הושקה בתערוכת פרנקפורט האחרונה ואמורה לתחרות במיני ובפיאט 500. כמוהן, גם ה-DS3 אמורה לקסום ולמשוך אליה חובבי עיצוב ויוקרה, ומציעה מגוון אופציות צביעה (כולל מספר גוונים לגג, חישוקי הסגסוגות ואפילו המראות) ורשימת איבזור ארוכה במיוחד. היצע מנועי הבנזין, כולל: 1.6 ליטר (95 כ"ס), 1.6 ליטר (120 כ"ס) ו-1.6 ליטר מוגדש טורבו (150 כ"ס). כרגע רק גרסת ה-120 כ"ס מציעה תיבת הילוכים אוטומטית כאופציה.
ה-DS3 מבוססת על סיטרואן C3 החדשה וכמוה גם היא תגיע ארצה לתערוכת אוטומוטור. אולם לעומת ה-C3 שתגיע ארצה באופן סדיר ושיווקה יחל בתקופת התערוכה, ה-DS3 תגיע בהזמנות מיוחדות בלבד.

סיטרואן DS3 היא אחת המתמודדת על התואר 'כוכבת התערוכה' של תערוכת אוטומוטור 2010. מבין כל המכוניות שיוצגו בתערוכה תוכלו אתם, גולשי אתר אוטו, לבחור את כוכבת התערוכה שלכם.