זה מכבר שדרגה יגואר את היצע המנועים בגרסת הקופה שלה לכבוד 2010, כך שההספקים גדלו משמעותית. אבל, כנראה שזה לא הספיק לאנשים ביגואר והם החליטו לשחרר גרסה מהירה עוד יותר של הקופה היפהפיה שלהם שתכונה XKR Speed Pack.
המנוע שיוצע עם הגרסה החדשה יהיה אותו מנוע אלומיניום V8 מתקדם בנפח 5 ליטר (שמפיק 510 כ"ס ומומנט מרשים של 63.7 קג"מ) ואליו תשודך תיבת הילוכים מתקדמת, אך אוטומטית, בעלת שישה יחסי העברה. מה ששונה בגרסה זו והופך אותה ל'חבילה מהירה' יותר מה-XKR המקורית היא תוספת של חצאיות קדמיות לשיפור האווירודינמיות וספויילר אחורי מגודל שמצמיד את הזנב לאספלט ומשפר את האחיזה במהירויות גבוהות. בעזרת תוספות אלו ושינויים קלים בדיפרנציאל האקטיבי הצליחו ביגואר להביא את ה-XKR Speed Pack יותר מהר ל-100 קמ"ש מעמידה – תוך 4.6 שניות בלבד (לעומת 4.8 שניות ל-XKR המקורית) וכדי להצדיק את השם שניתן לחבילה החדשה, המהירות המוגבלת אלקטרונית (שהייתה מוגבלת בגרסת הבסיס ל-250 קמ"ש) מוגבלת עכשיו ל-280 קמ"ש (מוגבלת. לא נמסרה המהירות המרבית האפשרית תיאורטית).
 
 
מבחינת האבזור החבילה החדשה כמובן לא נופלת מה-XKR 'הבסיסית', בלשון המעטה; בין היתר היא כוללת מסך מגע מרכזי בגודל 7" שמאפשר שליטה נרחבת על מערכות הרכב (מערכת השמע, מיזוג האוויר והניווט הלוויני למשל...). מלבד זאת קיים גם ממשק Bluetooth, חיבור ל-iPod ו-USB (לכוננים חיצוניים) ואפשרות לשמירה בזיכרון של 16 מצבים שונים למושבים, שאגב יכולים לחמם או לקרר את יושביהם. כל מי שיסתכל על המכונית מבחוץ, ויהיו כנראה לא מעטים כאלו (ראו גלריית התמונות המצ"ב משמאל) יוכלו להבחין בחישוקים קלים בקוטר 20", בקליפרים אדומים ועליהם "R" כלוגו, וסלוגן 'XKR' שנכתב על פס קרבי למראה ש'רץ' לאורך כל החלק התחתון של הדלתות.

עבור מי שדאג שה-XKR Speed Pack עלולה לא להיראות קרבית מספיק, תשחרר יגואר גרסה נוספת שתכונה XKR Black Pack ותכלול את המפרט הטכני הקיים ב-Speed Pack אך עם גרפיקה שונה. לדברי מנהל מחלקת העיצוב ביגואר הרעיון העומד מאחורי סדרת ה-Black Pack הוא "לשדר את הדרמה ותחושת הכוח שבאה מדגמי ה-XKR ולא רק את היופי שבהם". ואכן כך, כפי שנרמז משמה, מקבלת ה-XKR גימורים שחורים בעיצובה החל בחישוקים שמגיעים מושחרים (גם הם בקוטר 20") החלונות, הגריל והפנים שהרוח הקרבית-שחורה לא פסחה גם עליו.

כל מי שירצה לרכוש את ה-XKR Speed Pack המשודרגת יאלץ להיפרד מכ-4,000 יורו ועבור הגרסה השחורה, הקרבית למראה יאלץ להוסיף כ-600 יורו נוספים.