אנשי ליגת העבירות עוד לא גמרו ללקק את השברים מהאירוע הראשון בצפון, וכבר נקראו לקרב עם שדות הבוץ של השפלה באזור חגור. שפע הגשמים בינואר השאיר את השטח דביק ורטוב, נותן למיקי יוחאי מבחר גדול של מכשולים טבעיים לבניית המסלול. זה הורכב משני סטייג'ים, הראשון באורך 17 ק"מ והשני 19 ק"מ, ובינם הפסקה לשירות וצמצום מרווחים.

הקטגוריה הסטנדרטית לא קיבלה הפעם הנחות, והתמודדה עם מסלול כמעט זהה לשל הקטגוריות הבכירות, וזו אולי גם הסיבה לאחוזי הסיום הנמוכים – רק שלושה צוותים מתוך השבעה שזינקו הגיעו במגבלות הזמן. התחרות לאורך רב היום היתה צמודה וההובלה התחלפה, עד המכשול הרביעי (מתוך שישה) בסטייג' השני, שם הצליח צוות ניר-עובד להיחלץ ראשון מן המכשול ולברוח קדימה. ראוי לשבח צוות הטיגריסים, שלא נכנעו מול שפע תקלות מכניות והפגינו דבקות במטרה ויכולת טכנית גבוהה (כמו גם נטיה לסחוב מלאי חלפים עשיר במיוחד) והגיעו רביעיים, רק חצי שעה אחרי זמן הגג למרות שהחליפו "חצי אוטו", כולל משאבת מים, רצועות, אלטרנטור, סטרטר ועוד. שאפו.

בקטגורית האדוונצ'ר יזכור שי שמעוני את היום הזה, ובמיוחד את המכשול האחרון לפני סיום הסטייג' (הקטע האחרון בשני הסטייג'ים היה זהה), כנאחס רציני. בסטייג' הראשון הוא הגיע למכשול – ביצת בוץ עמוקה – ראשון בפער גדול, רק כדי להישתל בבוץ ולראות את האחרים חולפים על פניו. בסטייג' השני הגיע שלישי אל אותו מכשול, והפעם מצמד גוסס השאיר אותו במעמקי הביצה, בלי נקודות עיגון טובות לשימוש בכננת.
את הסטייג הראשון סיימו צוות רדיאטור ראשונים, כשצוות אספיר נושף בעורפם, אך התברר שהפעם דווקא הסטייג' השני הוא הקובע בשל מכשולים קשים יותר, ובעיקר המכשול השני ששילב מים, בוץ והצלבות. בסופו של דבר המכשול הזה הוא שהכריע את היום, וצוותי יוסי במות, גבע וב.יאנוביץ' שיצאו ממנו ראשונים הובילו עד סוף הסטייג' ולפודיום הכללי בסיום.
בקטגורית האקסטרים החיים היו פשוטים יותר – רק שני צוותים, שלא נתקלו בקשיים מיוחדים. צוות מסגרית ברוך סיים ראשון, אולם ספג קנס בשל החלפת נווט במהלך היום והנצחון עבר לצוות המתלם.

תוצאות המרוץ:
סטנדרט
צוות ניר 2 - עובד
צוות DBM
צוות מוסך אודי מזרחי

אדוונצ'ר
צוות לנדרובר-גבע
צוות יוסי במות
צוות ב.ינוביץ'

אקסטרים
צוות המתלם
צוות מסגרית ברוך