גרלן שישרי בדרך לנצחון-סטייג' ראשוןהסטייג' ה-11 בדאקאר, מסנטיאגו בצ'ילה לסן-חואן בארנטינה, היה קצר יחסית, עם ספיישל של 220 ק"מ בלבד. אך היו אלה קילומטרים לא קלים עם ציר צר ומפותל, שטח משופע בסלעים ואבנים והרבה, הרבה אבק. הסטייג' היומי עבר בגובה 3,500 מ' תוך כדי חציית האנדים ממערב למזרח. פודיום המנצחים כלל שני שמות שלא הורגלנו לראות שם. גרלן שישרי השיג את נצחון-הסטייג' הראשון שלו בראלי השנה, בעוד אורלנדו טראנובה מסיים שני, מביא למיצובישי את התוצאה הטובה ביותר השנה ומראה שוב מה היה יכול לקרות עם השתתפות רשמית של מיצובישי. דה-וילייירס, המשמש בתפקיד צוות תגובה-מהירה לסיוע לאחרים, זינק רק מהמקום ה-11 כך שיכל לתת גז ולדלוק אחר חבריו; בתמורה במקום השלישי בסטייג' והראשון בין צוותי פולקסווגן. כדאי בהזדמנות זו לשים לב לנתון מענין: לא פחות מ-7 נהגים שונים השיגו נצחונות ב-11 הסטייג'ים שנערכו עד עתה, ורק שניים השיגו יותר מנצחון אחד: פטרהנסל ואל-עטיה, עם שלושה נצחונות לכל אחד.
עבור שני האחרונים היה זה עוד יום עבודה רגיל, כאשר אל-עטיה מגיע רביעי ופטרהנסל שישי. גם הפעם הפערים לא היו גדולים – בין עשרת הראשונים הבדילו רק כשבע-וחצי דקות – בזכות הסטייג' הקצר יחסית. אבל למרות זאת הצטמק הפער בין שני המובילים מכ-10 דקות לפחות מ-5 דקות, שכן סיינז איבד זמן בשל שני פנצ'רים איטיים שספגו צמיגיו – ולאחר שפגע בעץ ו"גילח" את אחד מכונסי האוויר על גג המכונית, המספקים אוויר קר לבלמים ובולמי הזעזועים של הגלגלים האחוריים. אל-עטיה יכל לצמק עוד יותר את הפער אבל גם הוא איבד זמן לאחר שפגע בעץ... גם כך, הפער בין השניים מספיק קטן בכדי ששלושת הסטייג'ים האחרונים שנותרו יהיו מותחים במיוחד.

דירוג מצטבר (סטייג/ 11 מ-14)
1. סיינז (פולקסווגן), 39:16:55 ש'
2. אל-עטיה (פולקסווגן), 4:28+ ד'
3. מילר (פולקסווגן), 23:50+ ד'
4. פטרהנסל (ב.מ.וו), 2:09:53+ ש'
5. שישרי (ב.מ.וו), 2:23:40+ ש'