לנד רובר דיסקברי 4 קבע את שיא המהירות לחציית המדבר המערבי. את השיא המוכר ע"י ארגון 'גינס', קבע מנהל מועדון הרכב הגדול במצרים, הישאם נסים במהלך שבוע שעבר. את הנסיעה החל נסים בנווה המדבר סיווה, שבצפון מערב מצרים כאשר קו הסיום נקבע לאבו סימבל, שבדרום מזרח מצרים. מדובר במרחק של כ-1,400 ק"מ, אותו עבר נסים ב-12 שעות בלבד (כמעט מבלי עצירות) ובמהירות ממוצעת של 160 קמ"ש.

לאלה מכם שאינם מתרשמים מהנתונים נספר כי הקילומטרים לא בוצעו בנסיעה על כביש או אפילו בשביל מוגדר. למעשה אין מסלול ברור לחציית המדבר המערבי וזו בדיוק הנקודה אותה ביקש נסים לקבוע. בחצייתו את המדבר, נסים פתוח ציר טיולי חדש במצריים – אולי תוצר לוואי מבחינתו, אך העיקרית מזוויות אחרות. כך אגב, הוא הצליח לרתום את נותני החסויות לאירוע: משרד התיירות המצרי ולנד רובר.
ועוד נקודה הראויה לציון – הדיסקו 4 שצלח את המרחק הינו סטנדרטי לחלוטין (מלבד הגגון, תוספת התאורה וסוללת הג'ריקנים על הגג). מדובר בגרסה בעלת מנוע הטורבו-דיזל החדש: V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ל' המפיק 245 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 61.2 קג"מ ב-2,000 סל"ד. מנוע, שלטענת לנד רובר מפיק את המומנט הרב ביותר מבין מנועי הדיזל בעלי 6 צילינדרים (כאשר מדובר ברכבי נוסעים).