אנשי מרצדס ישראל מתכוונים במלוא הרצינות להביא לארץ את ה-SLS-AMG – מכונית הספורט האקזוטית-נוסטלגית שמשכה תשומת לב רבה בתערוכת פרנקפורט. לטענת אנשי 'כלמוביל', היבואנית, העניין הרב שהפגינו כמה חובבי הגה בעלי ממון בכלי הרכב המרהיב, דרבן אותם לעבוד על הבאת הדגם לישראל.
לפחות כרגע במרצדס ישראל לא מתכוונים להביא מכונית כזו לתצוגה או לשמור על מלאי, אלא להביאה רק בהזמנה מיוחדת. באופן לא רשמי במרצדס מדברים על הגעת 6-4 מכוניות בשנת 2010. המכונית הראשונה אמורה להגיעה ארצה כבר במהלך חודש מרץ 2010 ובכלמוביל מאמינים שעד אז כבר תיסגר רשימת ההזמנות לשנה הקרובה. לכל המעוניינים, כדאי לכם להזדרז...
 
מחיר המכונית ינוע בין 2.2 ל-2.7 מליון שקלים בהתאם לתוספות, מה שיהפוך אותה לאחת המכוניות היקרות ביותר בארץ (ואולי אפילו היקרה ביותר). צריך לזכור שבמקרה של ה-SLS רק בחירה בצבע מסוים יכולה להעלות את המחיר ב-40,000 שקלים.

אם הספקתם כבר לשכוח נזכיר שה-SLS, יורשת את ה-SLR בתפקיד מכונית העל של מרצדס. זו המכונית הראשונה שפותחה ע"י AMG, חטיבת הביצועים של מרצדס. היא מצוידת במנוע הייחודי של AMG בנפח  6.2 ליטר שמייצר 571 כ"ס, רושמת 317 קמ"ש מרביים ומזנקת למאה ב-3.8 ש'.