'כלמוביל', יבואנית מרצדס, משיקה שירות חדש ללקוחותיה – מוקד אנושי בלחיצת כפתור. מדובר במוקד אשר יספק במהלך 24 שעות ביממה שירותים נרחבים לבעלי המותג, החל מנושאים הקשורים לרכב וכלה בשירותים אישיים כגון: שירות ניווט (לאחר שמיקום הרכב זוהה ע"י מערכת האיתוראן המותקנת במכונית), הזמנת מקומות ושירותים במסעדות, סרטים, פרחים ואפילו גלישה באינטרנט ומתן דיווחי תנועה בזמן אמת וכו'.
בשלב הראשון – כבר במהלך החודש – יצוידו כל דגמי המותג המשווקים בישראל במתג האינטראקטיבי, כאשר בשלב הבא – במהלך 2010 – ישולב המתג בשאר דגמי מרצדס (ובכלל זה מסחריות, משאיות ואוטובוסים).

כלמוביל אינה הראשונה להציע שרות ייחודי שכזה, הוא קיים גם בסמל"ת, ללקוחות אלפא רומיאו וגם שם הוא נובע מרצון לבדל את המותג משאר ליגת הפרימיום. מיותר לציין כי השרות של מרצדס כמו גם זה הקיים באלפא ניתן בחינם ללקוחות אותו מותג.