עיקרי הדיסקברי 4 המחודש: פנים משודרג ומנוע דיזל מופלאבימים אלה מתחילה חברת המזרח, יבואנית לנד-רובר לארץ, בשיווק המבחר המחודש שלה. באופן יוצא דופן כמעט כל היצע הדגמים של היצרן עבר שינוי מהותי, למעט פרילנדר

ראשון יוצא לדרך לנד רובר דיסקברי 4. מעבר לשינוי הגדול בסביבת הנהג, אחד השינויים המהותיים החלפת מנוע הדיזל המוכר ביחידת כוח חדשה, גדולה וחזקה יותר בנפח 3.0 ליטר (245 כ"ס). מנוע זה הוצג ביגואר XF ויתפוס את מקום ה-V6 המוכר בנפח 2.7 ליטר (190 כ"ס) ברוב הגרסאות, למעט גרסת הבסיס (SE2) - זו תוצע עדיין עם המנוע הוותיק ותעלה 476,000 שקלים.

גרסת 3.0 ליטר תוצע בארבע רמות גימור כאשר המחירים נעים בין 526,000 שקלים לרמת גימור SE3, עבור ב-565,000 שקלים ל-HSE1, ו-624,000 לגרסת ה-HSE3. לפי אנשי לנד-רובר כל הגרסאות מצוידות טוב יותר מקודמותיהן, כאשר לגרסה הבכירה 5 מצלמות היקפיות, גג נפתח, ומקרר בין המושבים.

במקביל לנחיתת דיסקברי 4 יחל שיווק ריינג' רובר וריינג' ספורט המחודשים. האחים הבכירים והיקרים במשפחה, יקבלו את מנוע ה-5.0 ליטר V8 המוגדש, החדש והחזק (מגדש-על) שמייצר 510 כ"ס מרשימים. הוא יחליף את מנוע ה-4.2 ליטר הפורש. הספורט יוצע גם עם מנוע ה-3.0 ליטר דיזל החדש (במקום ה-2.7 ליטר) לצד ה-3.6 דיזל V8 המוכר. מחיריו יחלו ב-698,00 שקלים (796,000 לגרסת ה-3.6) ויגיעו ל-921,000 שקלים לגרסת ה-5.0 ליטר.

הריינג' שעבר שינויים מהותיים יותר בתא הנוסעים יוצע אף הוא עם מנוע ה-5.0 ליטר המוגדש ויעלה 1,095,000 שקלים (או ברמת גימור 'ווג' – 1,284,000 שקלים). גרסת ה-3.6 דיזל תעלה 908,000 שקלים (או ברמת גימור 'ווג' 1,065,000).