באירופה נהוג להתחיל בשיווק מכוניות קבריו' באביב, אבל אודי ישראל מאמינה שאצלנו גם החורף היא עונה טובה לצאת לדרך עם מכונית פתוחה. יבואני אודי, צ'מפיון מוטורס, מתכוונים לחזק בנובמבר הקרוב את המבחר המקומי של ה-A5 עם שתי גרסאות מושכות ומעניינות למדי. מדובר כמובן ב'ספורטבק' מחומשת הדלתות שהושקה בתערוכת פרנקפורט ובגרסת קבריולה של ה-A5.

הקבריו' הנאה אמנם יצאה לדרך באירופה לפני יותר מחצי שנה, אבל בגלל בעיית מחיר נותרה מחוץ למבחר המקומי. כעת, נפתרו המחלוקות, והרכב הנאה יתייצב בארץ בקרוב. באופן מעניין ובניגוד לגישה המקובלת כיום חמושה ה-A5 בגג בד "אצלנו קופה זו קופה וקבריולה היא קבריולה" אמרו לנו באודי.
ה-A5 קבריולה תוצע במספר רמות גימור ובשתי גרסאות מנוע: 2.0 ליטר מוגדש טורבו (211 כ"ס) או 3.0 ליטר 333 כ"ס, הלו היא מהדורת ה-S5 האימתנית (בה כבר נהגנו במסגרת ההשקה לעיתונאי העולם). מחיר הגרסה הרגילה יחל באזור ה-500,000 שקלים ואילו מחיר ה-S5 – המצוידת יותר לכשעצמה – יחל ב-600,000 שקלים.
גרסת הספורטבק החדשה, אשר מציעה למעשה מראה דומה מאוד לקופה המוכרת בשילוב עם חמש דלתות, תפנה כמובן לקהל רחב יותר. מן הסתם היא תגזול מכירות מהקופה הרגילה. לפחות בתחילת הדרך, יתרכזו באודי ישראל בגרסת ה-3.2 ליטר. המחירים צפויים להיות דומים לאלו של ה-A5.