רנו פלואנס, מחליפת המגאן תעלה בקרוב...יבואני רנו, חברת קרסו, מתכוננים לפתוח את שנת 2010 בתנופה גדולה ועם שפע חידושים שנוגעים כמעט לכל היצע הדגמים של המותג בארץ. זה אומר שהחל מחודש נובמבר 2009 ועד ינואר 2010 תחליף רנו או תחדש כמעט את כל הדגמים החשובים ביותר עבורה בארץ.

תנשמו עמוק כי רכבת החידושים של רנו כוללת שפע דגמים. זה מתחיל בפלואנס החדשה, מחליפת המגאן סדאן ובגרסת ה-5 דלתות של המגאן החדשה, ממשיך דרך הסניק והגרנד-סניק שהוצגו לפני חצי שנה בז'נבה, ומסתיים בקליאו המחודשת שנחשפה אף באותה תערוכה בז'נבה. ואם זה לא מספיק הרי שלדגמים אלה יצטרף גם הקנגו החדש בגרסה הארוכה שיחליף את הדגם הוותיק שיעזוב את הארץ.
כמו שניתן להבין, מדובר ברשימת דגמים שמכוונת כולה היישר ללב ליבו של השוק המקומי. ואם לוקחים בחשבון את הפסקת הייבוא של הסימבול והלוגאן זה אומר שתוך חודשים ספורים רנו תחליף את כל מבחר הדגמים שלה בארץ,למעט הקוליאוס. אגב, מעניין לציין שגם את 2009 פתחה רנו עם שפע לא מבוטל של חידושים (לוגאן, סימבול קוליאוס).

הפלואנס, המגאן, הסניק והגרנד סניק שמבוססים על אותה פלטפורמה ושייכים לאותה משפחת דגמים יגיעו בגרסת 1.6 ליטר (110 כ"ס) או 2.0 ליטר (140 כ"ס) ועם תיבה אוטומטית (4 הילוכים ב-1.6 ליטר, רציפה במקרה של ה-2.0 ליטר). הקנגו החדש יוצע גם בגרסת 1.6 ליטר אוטומטית (105 כ"ס, 4 הילוכים). הקליאו תוצע עם אותה יחידת כוח מהעבר.