בסוף חודש זה תערך תערוכת הרכב בטוקיו, ומאזדה תציג בה דור חדש של מנועים ותיבת-הילוכים תחת השם הכולל SKY. תחת הכינוי SKY-G נמצא מנוע בנזין הזרקה-ישירה שאמור לספק שיפור ניכר בצריכת הדלק ובתפוקה, בזכות יעילות תרמית משופרת, מערכת הזרקה חדשה, הפחתה של הפסדי חיכוך, תזמון משתנה לשסתומים ועוד. לטענת מאזדה המנוע יספק מומנט גבוה ב-15% ממנוע ה-2.0 ל' הנוכחי, ובמקביל – צריכת דלק טובה בשיעור דומה. המשמעות המעשית: מכונית בגודל של מאזדה3 תיתן צריכת דלק כשל מאזדה 2.
מנוע הדיזל החדש עונה לכינוי SKY-D וגם כאן מדובר על הפחתה בהפסדי חיכוך ועל מערכת הזרקה חדשה, בין היתר. יש גם מגדש טורבו דו-שלבי והכל יחד נותן צריכת דלק טובה ב-20% בהשואוה למנוע ה-2.2 ל' טורבו-דיזל הנוכחי (מן הסתם עם רמת הספק דומה).
התמסורת האוטומטית החדשה, SKY-Drive, אמורה להיות יעילה יותר ולתרום גם היא לצריכת דלק משופרת בשיעור של כ-5%. היא תוכננה מחדש להפחתת חיכוך, לאופטימיזציה של ממיר המומנט ותגובות מהירות יותר שיזכירו את ההתנהגות של תיבות מצמד-כפול.
חלק מהטכנולוגיות הללו יופיעו במכונית הקונספט קיורה, שנראתה לראשונה בתערוכת פריז לפני שנה ועורכת את הופעת הבכורה היפנית שלה בטוקיו. הקיורה תצויד במנוע מהדור החדש בנפח 1.3 ל' ובתיבה האוטומטית החדשה עם 6 הילוכים, משולבים במערכת i-stop לדימום אוטומטי בעצירה ועם בלימה רגנרטיבית להפחתת עומס מהאלטרנטור. מאזדה טוענת לצריכת דלק ממוצעת מרשימה של 32 ק"מ/ל'!
תערוכת טוקיו 2009 תפתח לעיתונות ב-21 באוקטובר, ולציבור ב-24 באוקטובר.